• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Laukut busaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jardze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jardze

New member
Laukut jakaa busanistit varmasti kahteen leiriin, mutta jos laittaisitte mitkä valitsisitte?
sport05.gif

Joku threadi tästä taisi jo ollakin mutta mulle on tulossa nuo:

http://www.mo-tech.de/profisu....33.html

Idiksenä noissa siis on että telineet on helppo irroittaa/kiinnittää laukkujen mukana. Suoraan Saksasta eivät myyneet mutta RM Heino on Suomen maahantuoja. Messuillakin syynäilin noita ja vaikutti viksulta systeemiltä... raportoin kun kokemuksia syntyy, tarkoitus ois noiden sisäänajo tehdä Äänekosken miittireissulla.

Kyllä mulle ja busalle riittää tankkilaukku+puolikovat sivarit ja maximissaan joku reppu/putkikassi...mutta ei missään tapauksessa kovii väskyjä...... ei pijä hermostua,tää vain minun kärkäs mieleni......
tounge.gif
biggrin.gif

Sepen laukut on ainoot joka on asialliset. Tosin jos on pakko pilata busan käyttötarkoitus niin suosittelen hepco&bekkerin laukkusarjaa sellaisia saapi tokimotosta.
033102bebe_1_prv.gif

Voin myös suositella hepco& beckeriä eteenkin, kun sen saa reissun jälkeen nopeasti riisuttua pois. Ei mene hyvä pyörä kokonaan piloille.
tounge.gif

juu, Zetukassa oli 128 l. tilavuutta Kappan sarjalla, mutta siihen peliin ne sopii... siis muodoltaanki... Nyt kun bussea katselen, niin mielestäni ne näyttäisivät raiskaukselta jos olisi tellinki kiinni siinä... ( SIIS VAIN mun mielipide, ei provokaatio!!), joten olen sitten kaavaillut pehmiksiä sivuille kiinni ... ensikesän matkoille on suunnitelmissa laittaa pörssi taskuun ja käytetyt kalsarit nakella roskiin huoltiksilla... ;) heh...
nixweiss.gif

062802moto_prv.gif
ostin tuollaiset Heldin pienoiset "rätti"kassit,saa nopsaan pois ja mahtuu hammasharja ja kalsarit...ei kai sitä muita laukkuja busaan
062802jumpie_prv.gif

Edustan siis laukkusarjallani ehdotonta vähemmistöä
tounge.gif
Isot Givin laatikot kuitenkin toimii
062802jumpie_prv.gif
Kaikesta huolimatta...
buttrock.gif

Mulla on bussi varustettu myös matkavarustuksella, laukut on  Givin keylessit ja mielestäni ne on hyvät...

Telineistä en ole varma onko ne Givin vai Kapan tekemät, sellaset vaan sattu vielä liikkeestä löytymään kun pyörän vuos sitten tilasin.
smile_org.gif

Kyl Hecpko & Beckerin telineet ovat huomattavasti siistimmät ja sirommat kuin noi irroitettavat telineet.

Voi jopa olla kokoajan paikoillaan noi Beckerin telineet kun ovat niin sirot
062802jumpie_prv.gif

Hehee, tästähän tuli kunnon vääntö kuten Jardze ennustikin...  
tounge.gif

Onneksi tänne mahtuu mielipiteitä yhtä paljon kuin käyttäjiäkin!  
wink.gif

Tapauskohtaisestihan jokainen laukkunsa / tavarankuljetuksensa bussella valitsee, ei siinä mitään. Mun tapauksessa silmään ei kyllä oikein sovi mikään putkihäkkyrä pyörän kupeessa kun laukut ovat veks, ja olen liian laiska ruuvaamaan kiinteää telinettä irti ja kiinni. Kuitenkin haluan kovat laukut pidemmille reissuille. Monihan on täällä todennut ettei voisi laittaa Busaan laukkuja lainkaan, pyörän luukin kannalta paras vaihtoehto epäilemättä. Vanhassa mopossa oli Wingrack II, esteettisyyden irvikuva mutta telineenä tosi tukeva, hoiti hommansa. Busseen se ei kuitenkaan ollut edes vaihtoehto.

Moteckkihan näyttää tältä ilman laukkuja:

http://airfoto.fujikuvat.fi/album....=820195

Busaman, oliskos kuvia niistä "siroista" hepcolaisista...?  
smile_org.gif

Juu mielipiteitä on paljon  
wink.gif
 Mut onneksi voi sanoa et bussikuskit pitää hyvin yhtä ettei mitään tappelua sentään oo viel syntynyt  
biggrin.gif

Laita sähköpostiosoitees niin laitan pari kuvaa sinne  
062802jumpie_prv.gif

Ite katsoin noita telineitä kans MP-messuilla hesas. Näytti aika näppäriltä. Mut miten mahtaa olla tukevuus jos ajaa kovemmin ja on painoa laukuissa riittävästi uskaltaakohan noil ajaa mitään yli 200km/h lasissa....?
Myyn pois noi mun sivutelineet+sivulaukut jos joku halukas on ne valmis ostamaan. Sit ehkä joskus vois harkita tota sivutelinettä kun tarvetta joskus tulee.

Juu nyt kun tuli päivitettyä keskiviikkona -04 busaan siihen ei enää tuu kuin takateline+tankkilaukku just sen näyttävyyden takia  
smile_org.gif

Olihan viime kesänä euroopassa mukava ajella kun oli kolmet laukut täys tavaraa mut sit meni kans siin kuumuudessa takarengas pirun äkkiä vaik ajeli hiukan pääl 100km/h matkavauhtina.

Nyt sit hallituksen kans päätettiin ettei enää sivulaukkuja niin ei tuu turhaa tavaraa otettua mukaan.

odotas teen tilin tonne samaan paikkaan mis sun kuvat kans on saat helposti sitä kautta katsottua niitä.
buttrock.gif

Back