• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

laukut gixxeriin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rilepi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

rilepi

New member
Moottoripyöränäyttelyssä sanoi Tuusmotorin? myyjä, että gixxeriin on tulossa Kapan kovat laukut tänä keväänä ja lupas lähettää s-postia asiasta. Mittään ei oo kuulunu,onko kenelläkään tietoa noista laukuista, pitääkö paikkaansa? en ole netistä löytäny mitään lisävalaistusta asiaan..

1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
vai
2010 ?

Jossakin vaiheessa kyllästyin repun käyttöön pitkillä matkoilla ja takalaukun hommaaminen alkoi kiinnostaa. Mistään ei kiinnikesarjaa saanut 08 ja tein itse takapenkin tilalle laitettavan sovitelevyn johon tulee pieni 35l takalaukku. Kovin isoa ei uskalla laittaa kun takarunko on alumiiniä. Kovat laukut gixuun, eikö mikään ole enää pyhää?

Jossakin vaiheessa kyllästyin repun käyttöön pitkillä matkoilla ja takalaukun hommaaminen alkoi kiinnostaa. Mistään ei kiinnikesarjaa saanut 08 ja tein itse takapenkin tilalle laitettavan sovitelevyn johon tulee pieni 35l takalaukku. Kovin isoa ei uskalla laittaa kun takarunko on alumiiniä. Kovat laukut gixuun, eikö mikään ole enää pyhää?
Tuollaista olen itsekin etsinyt, joka tulisi takapenkin paikalle. Onhan tuon kestettävä painavampaakin laukkua, jotkuthan saattavat kyydittääkin sillä.
Pyydän ettei tarvitse nähdä kovia laukkuja gixxereiden sivuilla
thumbs-up.gif

Nehän ois tyylikkäät semmoset neliskanttiset alumiinisalkut. Ja mahollisimman isot tietekki. Kuka laittaa ekana???

Älä yllytä, on käyny mielessä...
Se pikkulaukkukin aiheuttaa pientä turbulenssia kun nopeus menee reilusti yli kahdensadan, takakate halkesi autobaanalla kun piti lähteä jotain calibraa kirittään. Sen laukun kannessa lukee max 120  
biggrin.gif

assen_giksu.JPG

Meikäläisen matkaratsu valmiina Assenin reissua varten. Takapenkin päällä kököttää Suzukin omasta lisävarusteluettelosta löytyvä laukku.

Back