Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samoissa lukemissa menee omakin, joten aikalailla normikulutuksia. Tosin rauhallinen ajotapani lienee syy siihen miksi en ole kuunaan päässyt ysin kulutuksille![]()
Jaa. Voiko toi tankkaus.comin luku siis pitää paikkansa??Viimekesänä rc8 melko tasasesti n.6l/100km. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Tankin valo syttyi yleensä n.200km jälkeen ja 11-12l meni tankkauksella. Kai mä sit vaan ajoin taloudellisesti!?
En oo käytännössä enää lisänny sen jälkeen lukuja sinne ku aloin radalla huiskimaan että kait se vois olla tottakin kun ennen sitä oli aika paljon semmosta köröttelyä. Nyt kun muistelen niin mä tankkailin toissa kesänä mielestäni jotain 12-13 litrasia ja kilsoja tuli sen rämä 200 niin äkkiä laskettuna siitä kyllä tulee aika lähelle tuo 5,9l. Mut se oli kyllä sit todella rauhallista menoa käytännössä pintakaasulla.Jaa. Voiko toi tankkaus.comin luku siis pitää paikkansa??En oo käytännössä enää lisänny sen jälkeen lukuja sinne ku aloin radalla huiskimaan että kait se vois olla tottakin kun ennen sitä oli aika paljon semmosta köröttelyä. Nyt kun muistelen niin mä tankkailin toissa kesänä mielestäni jotain 12-13 litrasia ja kilsoja tuli sen rämä 200 niin äkkiä laskettuna siitä kyllä tulee aika lähelle tuo 5,9l. Mut se oli kyllä sit todella rauhallista menoa käytännössä pintakaasulla.

Tökkäsin ny tännekkii... Sori.
Ei kenellekään henk.koht. yhtään mitään..... ja harrastaminen on hienoa,
mopoharrastus eritoten.
Mutta......
Kertoisko nyt joku ihan asiallisesti ilman kyrpää otsassa mulle:
Mikä juttu on hoohoilla minkään laitteen kulutuksia litran kymmenyksien puitteissa.....
tai edes litroissa.... niin kauan kun peli "soi" hyvin, eikä ole kyse teknisistä ongelmista ?
Nyt jonoon joka jeppe... joka valvoo yöt... harkitsee pelin vaihtoa.... tai jotain muuta sillä perusteella että
"näyttäis menevän" joku desi enemmän satkulla "kuin pitäisi".
Tiivistettynä..... Mistä on kyse kun "viilaillaan kulutuksista" ?
Ihan aidosti.
Oma Superduke Ärrä -08 kuluttaa aika paljon ajotavasta riippuen 6-11 litraa satkulla.Nätisti pidempää siivua ajaessa alle 7 litraa.Enemmän se vie kuin rivineloset.
Tökkäsin ny tännekkii... Sori.
Ei kenellekään henk.koht. yhtään mitään..... ja harrastaminen on hienoa,
mopoharrastus eritoten.
Mutta......
Kertoisko nyt joku ihan asiallisesti ilman kyrpää otsassa mulle:
Mikä juttu on hoohoilla minkään laitteen kulutuksia litran kymmenyksien puitteissa.....
tai edes litroissa.... niin kauan kun peli "soi" hyvin, eikä ole kyse teknisistä ongelmista ?
Nyt jonoon joka jeppe... joka valvoo yöt... harkitsee pelin vaihtoa.... tai jotain muuta sillä perusteella että
"näyttäis menevän" joku desi enemmän satkulla "kuin pitäisi".
Tiivistettynä..... Mistä on kyse kun "viilaillaan kulutuksista" ?
Ihan aidosti.