• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Leovince

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ruumis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ruumis

New member
Nyt on alkanut leovincen peräpönttö pitämään sellasta möykkää ettei kaikki voi olla ihan kunnossa. Olen ollut papattimeen todella tyytyväinen, mut nyt menee jo yli hilseen ja kuulon terveyden. Voiko leo olla jo tiensä päässä? Muuten pärrä pelaa kuten pitääkin. Pystyykö noita purkamaan vai onko uuden hankinta edessä? Vertauksena kaverin smc, jossa akra on ihan ompelukone vieressä.

Kyseessä smc 2008 -malli. Kuvan laite ei ole omani, näette vaan mallin sliparista.

http://www.motoplanete.com/media....smc.jpg
 
Jos italiaano on kasannut sen vähän päin persettä (niin kuin ne tapaa tehdä) kaikki on mahdollista.  Periaatteessa rakenne on kyllä hyvä.  Metalliverkkoa runsaasti huilun ympärillä ja villa sellaista lankaa, joka ei sitten millään pysty karkaamaan tuolta pöntöstä. Taitaa olla yhtä ja samaa lankaa koko sisältö.  Miinuksena taas se, että se oli aivan v*tun tiukkaan juntattu sinne pönttöön.  

Purin juuri yhden Leovince SBK vaimentimen.  On sitten aika aunuksesta paloitella. Päädyt omassa oli kii aivan helvetisti. Huilu on kiinni pakosarjan puoleisessa päässä, mikä entisestään vaikeuttaa purkua. Loputa sain tuon purettua, kun sahasin sen vannesahalla katki.  Lyhyen pätkän ajoin laikalla vielä halki ja väkivalloin väänsin kuoren pois.  Lopulta se antautui reippaan napsahduksen saattelemana.  Tarkoitus oli muutenkin lyhentää pönttöjä.  Sisääntulopäitä en edes yrittänyt irroittaa, kun selvisi, miten vaikeasti irroitettavissa tuo toinen pää oli. Huonoilla työkaluilla pihavajassa en lähtis edes yrittämään.
 
^ Kiitos. Haluatko avata toisenkin leon, kun kerta samoilla nurkilla asuilet? :P
 
Kun ei se välttämättä aukea. Siinä se ongelma onkin. Mä sahasin kaverin kanssa sen pajalla tuon. Ei oo ihan tässä nurkilla. Jos se pääty ei lähde irti, kiikuta se johonkin metallipajaan, jossa on vannesaha ja pyydä niitä leikkaamaan se vaimennin katki aivan sen päätylaipan pannan vierestä. Sen jälkeen saat kyllä sen kuoren suikaleen murjottua irti siitä päätypalasta. Stormilta saa semmosta pitkäkuituista villaa sinne pönttöön jos sen vaimentimen omat vilat ei jostain syystä oo ihan kunnossa.
 
Kun ei se välttämättä aukea.  Siinä se ongelma onkin.  Mä sahasin kaverin kanssa sen pajalla tuon.  Ei oo ihan tässä nurkilla. Jos se pääty ei lähde irti, kiikuta se johonkin metallipajaan, jossa on vannesaha ja pyydä niitä leikkaamaan se vaimennin katki aivan sen päätylaipan pannan vierestä.  Sen jälkeen saat kyllä sen kuoren suikaleen murjottua irti siitä päätypalasta.  Stormilta saa semmosta pitkäkuituista villaa sinne pönttöön jos sen vaimentimen omat vilat ei jostain syystä oo ihan kunnossa.
Ok. Voiko metelin kasvu johtua jostain muusta kuin leosta? Ajattelin vaan jos pönttö olisikin sisältä ehjä ja vika jossain muualla?
 
Saattaahan siellä olla pakoputki jostain halki.  Tutki se nyt ensin tarkkaan. Ei oo mitenkään harvinaista, että tämmösten tärisevien mopojen pakoputket murtuvat jostain.
 
Saattaahan siellä olla pakoputki jostain halki.  Tutki se nyt ensin tarkkaan. Ei oo mitenkään harvinaista, että tämmösten tärisevien mopojen pakoputket murtuvat jostain.
Tai joku aikasempi liitos auki?
Itsellä leot piti kaameeta möykkää matkan tallilta liikkeeseen kartanvaihtoon. Akran kartta sisään ja meteli on nyt aikalailla just hyvä. Seokset vituillaan?
 
Saattaahan siellä olla pakoputki jostain halki.  Tutki se nyt ensin tarkkaan. Ei oo mitenkään harvinaista, että tämmösten tärisevien mopojen pakoputket murtuvat jostain.
Tai joku aikasempi liitos auki?
Itsellä leot piti kaameeta möykkää matkan tallilta liikkeeseen kartanvaihtoon. Akran kartta sisään ja meteli on nyt aikalailla just hyvä. Seokset vituillaan?
Tänä vuonna, tarkemmin sanottuna viikko/pari sitten aloin käyttämään korvanappeja. Sitten tajusin että joku on pielessä. Ennen en ole tarvinnut kuin pitkällä matkalla. Meteli on "terävöitynyt" aika rajusti ja eilen huomattiin kun kaasun päästää isoilla kierroksilta irti, niin leosta kuuluu tärinää. Kilpi se ei ole. Seoksista en tiedä, mut pyörä toimii ja kulkee niin hyvin etten usko johtuvan sen siitä. Tarkistan liitokset ja mahdolliset halkeamat seuraavaksi.

Kiitos.
 
Keskiviikkona pärräpoliisi pysäytti ja ilmoitti, että pyöräni pitkää tosi kovaa möykkää. Ei sakkoja eikä muutosvaatimuksia, toivotti vaan hyvää matkaa... :P
 
Back
Ylös