• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Linkki moottoriurheiluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rimpjar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse tulee katottua kaikki moottoriurheilu tuolta alkuun häiritsee ne bob-up ikkunat siinä alussa mutta kun ne saa pois niin näkyy suht hyvin.

Pitäis olla oikea aika kun muutat sen GMT-02.00 GMT-01.00 siinä vasen yläkulma.

Saat kylkiäisinä selaimeen haitakkeen, kiitos ei. :no:

Se on tänäpäivänä täysin arpapeliä saatko ns.haitakkeen yhtähyvin se voi tulla täältä ORG kun selailee.
Jos tänäpäivänä haluaa satavarman yhteyden niin silloin kannattaa ottaa tietokone ja upottaa se järveen ja siirtyä kirjeiden kirjoitteluun.
Jostakin just luin että bittimaailmassa on noin 2-3 miljoonaa erilaista troijalaista ym. liikkeellä että mitäs noista.:jpstyle:

Mahtaakohan Mansaaren TT:stä olla streamia missään tänä vuonna

Viime vuonna näkyi ainakin tältä linkiltä suurin osa ynnä paljon haastatteluja sekä vanhoja pätkiä.
Korjaus siihen aikavyöhykkeeseen Suomi on +2 talviaika on +1
Ja moto GP pitäis alkaa klo 19.00 Suomen aikaan.

Viimeksi muokattu:
Mitens tuon saa näkymään. Minulla ainakin pyttää downloudausta ja sen jälkeen ei tapahdu mitään:dunno:

Mitens tuon saa näkymään. Minulla ainakin pyttää downloudausta ja sen jälkeen ei tapahdu mitään:dunno:

Odottelet vain hetken aikaa niin linkki aukeaa suurempi työ on löytää ne pienet x jolla saa ne mainokset pois.
Niin aukaise linkki 2 ja odottele noin 30 sekkaa nyt tulee parhaillaan moto3. Kylse siit:rant:

Viimeksi muokattu:
En saa toimimaan.... odotellut jo jonkin aikaa...

Ei ymmärrä itsellä näkyy aivan normaalisti just alkoi, kokeile tuota toista linkkiä mikä oli tässä ketjussa jos ei toimi
silloinkaan niin tarkista nuo koneen ajurit että on ajan tasalla.:blink:

Back