Crazy Frog
New member
Onko kenelläkään mitään vinkkejä parantaa VN800 käytännön suorituskykyä. Toki vaihtamalla 1500, 1600 ja 2000 -malleihin asia korjaantuu, mutta onko vakiokaasarille / putkille tehtävissä mitään, jolla olisi käytännön merkitystä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä oikeastaan suurempia tehtävissä, muuta kuin se suutinsarja.Onko kenelläkään mitään vinkkejä parantaa VN800 käytännön suorituskykyä. Toki vaihtamalla 1500, 1600 ja 2000 -malleihin asia korjaantuu, mutta onko vakiokaasarille / putkille tehtävissä mitään, jolla olisi käytännön merkitystä?
Tuo onkin kiva kuulla, kun saat pyörän takaisin, miten on pyörä muuttunut. Huomaatko eroa oikeasti vai et? Mielenkiintoista....Tänään käyn hakemassa pyörän penkityksestä.
VN:n säätänyt kaveri kertoi, että ero putkien vaihdon ja Dynojetin Stage1:n jälkeen on n. 5hv ja vääntökäyrässä on eroa selvästi parempaan päin alakierroksilta huippuihin asti. Tarkempaa tietoa käppyröineen laitan tänne foorumiin laput saatuani.
Kuinkas paljon kustannuksia tuosta sulle tuli?Tässäpä käppyrää:
Vakio
Vance&Hines Cruzers ja Dynojet
Ja sitten ne äänet - en tiedä pitääkö noihin alkaa metsästää jostain dB-killereitä, kun sen verran rähisee, että naapurikylässäkin kuulevat.![]()