Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites se olikaan sun ST:ssä? Sullahan taisi olla sellaiset vilkkuun tulevat lisäjarruvalo-vilkku-yhdistelmäledilamput. Muistanko väärin?Itse laittaisin rinnalle korkeintaan LED-valoja. Vaihtoehto olisi myös ohjata lisäjarruvaloja vaikka minireleellä....
Joo. Mulla oli tommoset. ne kytketään tosiaan alkuperäisiin vilkku-umpioihin ja johdotetaan jarruvalolle. Toimivat hyvin känniväylän kanssa. Mielestäni Gessulissa on samat vilkku-umpiot kuin ST:ssä.Mites se olikaan sun ST:ssä? Sullahan taisi olla sellaiset vilkkuun tulevat lisäjarruvalo-vilkku-yhdistelmäledilamput. Muistanko väärin?Itse laittaisin rinnalle korkeintaan LED-valoja. Vaihtoehto olisi myös ohjata lisäjarruvaloja vaikka minireleellä....
Eli vilkun sisään tulee orkkispolttimon tilalle ledivilkut joihin syttyy myös punaiset jarruvaloledit kunhan johdottaa jarruvalot kans niille. Kuullostaa hyvältä
Kukas niitä myykään? Pitäisköhän laittaa gessuun semmoset? Joo, pitäis!! Toimiikohan ne cancan-väylässä?
Juu, ja myöskin Boxer Design sitä myy -> Boxer Designin tuoteNuohan löytyyvät Wunderlich'in katalogista.
toistaiseksi...Kytkettiin rosvoliittimellä suoraan valojohdosta ja pelaa kuin junan vessa.