• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Loistava sivusto!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PitkäJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PitkäJ

New member
062802jumpie_prv.gif
Jos ei ole kukaan sanonut niin ... On hyvät sivut!
thumbs-up.gif

Erittäin paljon kiitoksia! :kumartaa: Tämä palstahan oli tarkoitettu risuille ja ruusuille ja nyt niitä ruusujakin saatiin
biggrin.gif

Ikuisena hapannaamana ja kaikkeen sotkeutuneena minun täytyy sanoa myös, että ei tämä ihan HUONO ole.

Täällä on liikaa silti vaihtoehtoisia foorumiosioita vrt keskustelua mp:Stä, merkkikohtaista keskustelua yms... Taitaapi tämä olla enempi tietokonenörttien foorumi missä keskustellaan moottoripyöristä kuin puhdas mp-foorumi 
wink.gif

Noh... Itse pidän erittäin siististä ja simppelistä käyttöliittymästä. Jokaiselle jotakin on ihan p:stä yleensä...

mp-voorumin logiikka on parempi mielestäni. Huomattavasti!

Ikuisena hapannaamana ja kaikkeen sotkeutuneena minun täytyy sanoa myös, että ei tämä ihan HUONO ole.

Täällä on liikaa silti vaihtoehtoisia foorumiosioita vrt keskustelua mp:Stä, merkkikohtaista keskustelua yms... Taitaapi tämä olla enempi tietokonenörttien foorumi missä keskustellaan moottoripyöristä kuin puhdas mp-foorumi 
wink.gif

Noh... Itse pidän erittäin siististä ja simppelistä käyttöliittymästä. Jokaiselle jotakin on ihan p:stä yleensä...

Vaihtoehtoisten foorumien määriä on lisätty ja vähennetty aina tarpeen mukaan.

Tietysti niitä on paljon, mutta niin on käyttäjiä ja kirjoituksiakin.. mikäli foorumeita vähennettäisiin käytettävyys kärsisi, koska kiinnostavatkin aiheet jäisivät muiden "jalkoihin"

Taitaa täällä käytävistä keskusteluista yli 90% liittyä kuitenkin moottoripyöriin....

Noh, onneksi ihmisillä on vaihtoehtoja mitä käyttää.
tounge.gif

Niin, senkohän takia täällä on näitä foorumeita niin vähän kun otetaan mallia jostain mp-foorumista... Esim. matkamotoristeille ei ole omaa foorumia...
No kai se on sitä suhtautumista matkalaukkumoralisteihin... vai onko?
Jotku vaan tykkää ajamisesta vaikka keula pysyis alhaallakin joskus...
033102bebe_1_prv.gif

Juu tattista vaan minultakin.
smile_org.gif
..onhan nää parhaat sivut..
thumbs-up.gif
..tai no en tiedä onko tämän sivuston taipumus aiheuttaa kävijälle addiktio kovinkaan hyvä....
biggrin.gif
..täällä kun tulee vietettyä aivan jumalattomasti aikaa..
tounge.gif
..no mutta kyllähän se kertoo jo aika paljon tämän paikan onnistumisesta...
bowdown.gif

Ettei kehuta ilman perusteluja niin ...
- sopivasti aiheita (loistavaa että elää tarpeen mukaan)
- aktiivinen foorumi (täällähän on elämää!)
- sopivasti mausteinen keitto (Suom=mm.kivat hymiöt)
- mielestäni varsin simppeli käyttöliittymä
- "ei liian vakava ote"
- loistava jakauma käyttäjiä > "kohdusta hautaan"

Jotta silleen ...
smile_org.gif

UPEETA, MAHTAVAA

plussaa
Täältä on saanut mielettömästi uusia, rahanarvoisia tietoja.

miinusta
työnteosta ei tule mitään, kun päivät menee pelkästään näillä sivuilla.

Aivan loitavat sivut, tällähetkellä ihan koukussa.
Asiallisia kommetteja näin aloittelija motoristille

062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif

Luigi

wink.gif

Mp-foorumin aiheet toki liittyvät läheisemmin pelkkään moottoripyöräilyyn, kuten:

-Miss Suomen parisuhdeveikkaus
-Kuka tietää videokameroista
-Lumitöissä vai hakkaamassa mummoa
jne.

062802jumpie_prv.gif

Oli jopa neljä ihmistä äsken mp-foorumilla kun täällä Orgissa ihmisten ilmoilla kymmeniä. Ja kahdeltatoista yöllä. Se kertoo jotain se.
biggrin.gif

wink.gif

Eh, jos jonkun mielestä foorumeita on liikaa niin pysyy vaan pois niistä jotka ei kiinnosta... Loistava mesta!
bowdown.gif

Kyllä nämä ovat todella erinomaiset sivut, kiitoksia vaan perustajille.
bowdown.gif

Viime keväänä kun tähän lajiin hurahdin , sain paljon tietoa pyöristä ja varusteiden ostosta, kylläpä sitä tulikin illat pitkät selailtua sivustoa. Ilman asiallista tietoa olisi todennäköisesti varusteissakin tullut ostettua ne halvat ja tänä keväänä pitäisi ostaa ne hyvät. Kun faktaa löytyi ORGista, tuli sitten hommattua sitten kerralla parhaat vermeet, niin ei tartte heti alkaa vaihdella.  
wink.gif

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki !  
biggrin.gif

Ruusuja
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Olen kans uudemmasta päästä rekisteröityneitä orggilaisia.
Nää sivut on tosi hyvät.
Löytyy ihan asiallista juttua, hyvää viihdettä ja hyödyllistäkin juttua.
Täällä on kyllä tullut vietettyä aikaa todella paljon.
tounge.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Aika jees sivut. Aikaa tulee vain vietettyä huomaamatta kohtalaisen paljon täällä.
lookaround_orig.gif

Back