Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko jatkaa, jotta ei jäisi noin vähäänErittäin paljon kiitoksia! :kumartaa: Tämä palstahan oli tarkoitettu risuille ja ruusuille ja nyt niitä ruusujakin saatiin![]()
Vaihtoehtoisten foorumien määriä on lisätty ja vähennetty aina tarpeen mukaan.Ikuisena hapannaamana ja kaikkeen sotkeutuneena minun täytyy sanoa myös, että ei tämä ihan HUONO ole.
Täällä on liikaa silti vaihtoehtoisia foorumiosioita vrt keskustelua mp:Stä, merkkikohtaista keskustelua yms... Taitaapi tämä olla enempi tietokonenörttien foorumi missä keskustellaan moottoripyöristä kuin puhdas mp-foorumi![]()
Noh... Itse pidän erittäin siististä ja simppelistä käyttöliittymästä. Jokaiselle jotakin on ihan p:stä yleensä...
mp-voorumin logiikka on parempi mielestäni. Huomattavasti!
Mp-foorumin aiheet toki liittyvät läheisemmin pelkkään moottoripyöräilyyn, kuten:Ikuisena hapannaamana ja kaikkeen sotkeutuneena minun täytyy sanoa myös, että ei tämä ihan HUONO ole.
Täällä on liikaa silti vaihtoehtoisia foorumiosioita vrt keskustelua mp:Stä, merkkikohtaista keskustelua yms... Taitaapi tämä olla enempi tietokonenörttien foorumi missä keskustellaan moottoripyöristä kuin puhdas mp-foorumi![]()
Noh... Itse pidän erittäin siististä ja simppelistä käyttöliittymästä. Jokaiselle jotakin on ihan p:stä yleensä...
Eh, jos jonkun mielestä foorumeita on liikaa niin pysyy vaan pois niistä jotka ei kiinnosta... Loistava mesta!Ikuisena hapannaamana ja kaikkeen sotkeutuneena minun täytyy sanoa myös, että ei tämä ihan HUONO ole.
Hyvät on sivut. Jäin oikein miettimään, miten ennen ORG.a ollenkaan on töissä saanut aikansa kulumaan.Jos ei ole kukaan sanonut niin ... On hyvät sivut!![]()
![]()
Todella vahvasti eri mieltä...täällä on kuin Nokian kännyissä, helppoa ja loogista, Mp-Foorumi niin kuin vanhoissa Motorolissa; "arvaa seuraava toiminto"mp-voorumin logiikka on parempi mielestäni. Huomattavasti!