• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lopetin ajokauden

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TBus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TBus

New member
Että vein sitten Busan talviteloille odottelemaan aurinkoista kevättä. Oli tosi vähänä aamullakin taas prätkät... meidän parkkiksella olin taas ainoa prätkällä liikkuja...

Mieli teki vielä hiukan karauttaa vaikka Vaajakosken ABC:lle kahville, mutta jäi sit lähtemättä, kun ovat lappaneet tielle sitä suolaliuosta joka on liukasta ja sotkevaa...

Tulispa äkkiä kevät..
lookaround_orig.gif

Eka viikko on pahin hirressäkin.Eli oma pyoräni talvehtinut jo kaksi viikkoa..ja tulee se kevät taas,tuleehan?
nixweiss.gif

Tänää näytti joku motoristi kiertävän porin katuja, arvatkaa miltä tuntu kun oma on jo tallissa
mad.gif

...mun kawa meni talviunille eiles!!!  
bawling.gif

... mutta, mutta, mutta!!! KEVÄT KOITTAA (Hitlerillekin!)            Eiks se ollu joku vanha raina?!?        
withstupid.gif

Tänään 12 km !

Kylmä, tuulinen ja liukas (tai sen tuntuinen) keli .

Mutta oli pakko käydä viel ku menee säilöön
viikonloppuna enää en kyl aja voi tulla äkkiliukkaita

Hyvää ajokauden odottelua ja hyviä ajokelejä enska kuskeille

kolmisen viikkoa moppe ollu odottamassa teloille laittoa.... viikko sitten alkoi jo kutitella paanalle pääsy, taitaa tulla piiiiitkä talvi...

Sen verran täytyy sitä vielä kiusata että vääntää muijan iloks takakumista savut.

Tänään ajeltiin kaverin kans joku ~50km... Oli se vaan hauskaa! Nyt on mopot tallissa puunattuina ja odottelevat ens kevättä.

Kyllä täälä meillä vaasassaki joku ajeli eilen bläkkärillä...

Juu-u... Täällä Jyväskylässä on myös ihan ajokelit.. Mut Busse pysyy tallissa nyt, sillä sitä suolamäskiä on levitelty joka peevelin tielle ja se sotkee ihan joka paikan...
Mä olen vanhemmuuten tainnut alkaan säälimään kalustoa, kun ei haluta sotkea pyörää enään... Voi vinetto, vanhuus ei tullene yksin!!!

033102beer_1_prv.gif

Pikkusen tulee puuskutusta, kun lukee voorumia, muuten ei enään pahojakaan oireita... Enskesän euroopan turneeta ollaan kamun kans mietitty...
Likanen etusormi piirtää kartalle laajoja lenkkejä !!!

cool.gif

Back