Tämän uutisen mukaan lopettaa.
Tässä alkuperäinen artikkeli Lontoon murteella.
Tässä on samaa juttua nelonen.fi sivulta. Sivu toimii niin huonosti, etten viitsi laittaa linkkiä, vaan tähän tekstin:
KTM poistuu tämän kauden
jälkeen 250-kuutioisten luokasta
KTM on tehnyt kovan päätöksen tulevaisuuden osalta: Kalliota ja Hiroshi Aoyamaa ajattanut itävaltalaistehdas vetäytyy tämän kauden päätyttyä kokonaan 250-kuutioisten luokasta.
Kalliolle on siis takuuvarmasti luvassa töitä MotoGP-luokasta, mutta Aoyman osalta ensi kausi on vielä avoin.
Kallion Ducati-sopimus julkistetaan näillä näkymin viikon kuluttua Valenciassa ja Aoymallakin saattaa olla vetää vielä melkoinen valttikortti hihastaan.
KTM:n radikaalista ratkaisusta saatiin esimakua tosin jo siinä vaiheessa, kun sen satelliittitiimissä ajanut Julian Simon ilmoitti palaavansa piikkiluokkaan ja vuorostaan Aspar-tiimin riveissä.
KTM perustelee päätöstään sillä, että se keskittyy jatkossa vain 125-kuutioisten luokkaan. 250-kuutioiset pyörät poistuvat vuosikymmen vaihteen jälkeen kokonaan MotoGP-sarjasta.
Red Bull KTM-tallin piikkiluokan kuljettajina ajavat ensi kaudella espanjalainen Marc Marquez ja MotoGP-akatemian kautta parrasvaloihin nouseva yhdysvaltalainen Cameron Beaubier.
Tiimin tuttuna teknisenä johtajana jatkaa Harald Bartol.
- Teemme töitä piikkiluokassa pitkällä tähtäimellä. Meillä ei ole mitään syytä tuhlata rahaa hiipuvaan projektiin, viittaa Bartol 250-kuutioisten kohtaloon.
Tässä alkuperäinen artikkeli Lontoon murteella.
Tässä on samaa juttua nelonen.fi sivulta. Sivu toimii niin huonosti, etten viitsi laittaa linkkiä, vaan tähän tekstin:
KTM poistuu tämän kauden
jälkeen 250-kuutioisten luokasta
KTM on tehnyt kovan päätöksen tulevaisuuden osalta: Kalliota ja Hiroshi Aoyamaa ajattanut itävaltalaistehdas vetäytyy tämän kauden päätyttyä kokonaan 250-kuutioisten luokasta.
Kalliolle on siis takuuvarmasti luvassa töitä MotoGP-luokasta, mutta Aoyman osalta ensi kausi on vielä avoin.
Kallion Ducati-sopimus julkistetaan näillä näkymin viikon kuluttua Valenciassa ja Aoymallakin saattaa olla vetää vielä melkoinen valttikortti hihastaan.
KTM:n radikaalista ratkaisusta saatiin esimakua tosin jo siinä vaiheessa, kun sen satelliittitiimissä ajanut Julian Simon ilmoitti palaavansa piikkiluokkaan ja vuorostaan Aspar-tiimin riveissä.
KTM perustelee päätöstään sillä, että se keskittyy jatkossa vain 125-kuutioisten luokkaan. 250-kuutioiset pyörät poistuvat vuosikymmen vaihteen jälkeen kokonaan MotoGP-sarjasta.
Red Bull KTM-tallin piikkiluokan kuljettajina ajavat ensi kaudella espanjalainen Marc Marquez ja MotoGP-akatemian kautta parrasvaloihin nouseva yhdysvaltalainen Cameron Beaubier.
Tiimin tuttuna teknisenä johtajana jatkaa Harald Bartol.
- Teemme töitä piikkiluokassa pitkällä tähtäimellä. Meillä ei ole mitään syytä tuhlata rahaa hiipuvaan projektiin, viittaa Bartol 250-kuutioisten kohtaloon.