• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Loppuhan se Ceepran räpsätys...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhannus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juhannus

New member
062802jumpie_prv.gif
joo vitutti kun käynnisteli pyärää, se sama saamarin räpsätys koneesta...nutuuse lähti ...kävin hakkeen uuten kiristimen jeeee
062802jumpie_prv.gif
ompahan hiljanen kone...noh kyllä se käy..
biggrin.gif

Älä huoli, kyllä se pian taas alkaa kuullostamaan tutulta tuon ikäisessä pelissä, ellei ketjua vaihdettu myös.

Onkohan tohon mitään kilometrimäärää, koska olisi hyvä vaihtaa viimeistään?

Itte ostin 2v sitten liikkeestä 600 cbr -91 tuontipyörän, joka oli rullattu tavalla tai toisella 36400 lukemaan ja nyt on tullu rullailtua itse runsas 18k kilsaa ja lämpimänä alusta asti tehnyt tuota kamalaa ääntä satunnaisesti noin joka toinen kerta. Aina se ääni katoaa siinä kakkosella kun tulee vähän vauhtia.

Alkaa jännittää vaan pikkuhiljaa, kauanko tämmönen kilinkolin vehje kestää ja tuleeko se paljon kalliimmaksi odottaa siihen hetkeen, että loppuu meno?

Onkohan tohon mitään kilometrimäärää, koska olisi hyvä vaihtaa viimeistään?

Itte ostin 2v sitten liikkeestä 600 cbr -91 tuontipyörän, joka oli rullattu tavalla tai toisella 36400 lukemaan ja nyt on tullu rullailtua itse runsas 18k kilsaa ja lämpimänä alusta asti tehnyt tuota kamalaa ääntä satunnaisesti noin joka toinen kerta. Aina se ääni katoaa siinä kakkosella kun tulee vähän vauhtia.

Alkaa jännittää vaan pikkuhiljaa, kauanko tämmönen kilinkolin vehje kestää ja tuleeko se paljon kalliimmaksi odottaa siihen hetkeen, että loppuu meno?
En mä ainakaan odottas että jotain isompaa hajoo. Kokeilisin ensin sitä pelkän kiristimen vaihtoo. Hintaa tais olla joku 60€ ja vaihto kohtuu helppo.
-02 Ceebrasta tuo kiristin oli vaihtokunnossa jo 12tkm jälkeen. Tai no...vaihtokunnoksi riitti että kuljettajaa v*tutti se räpsytys.
biggrin.gif

600cc kiristin on öljynpaineella ja ainaki mulla 1000cc se on ihan erilainen jousikuormitteinen. Mun käsityksen mukaan tonnisen on paaaljon lujempi ku 600 kiristin....

Tulipahan taas eilen jakoketju vaihdettua. EI enää oikein pelkkä kiristimen vaihto auttanut. 25tkm ajettu ketjulla ja näytti olevan ajoitusmerkit jo pikkusen sekasin kun oli niin venynyt ketju. Mutu, ehkä 1-1,5 astetta ajotus pielessä.

No nyt pelittää hienosti ja muuttu taas koneen luonne himan terävämmäksi.

omaki cbr kalkattaa 92- 47tkm mittarissa eikä hajuakaan millon on vaihettu kiristäjää tai ketjua... täytynee varmaan itekki liata sormet ja vaihtaa
buttrock.gif
sport05.gif

Back