Löytyykö mopostasi pakki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

löytyykö - moposta pakki?

• 1. Ei löydy

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Löytyy

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0

Arnold

New member
Siis peruutusvaihdetta kysellään, ei työkalupakkia! Itteltäni pakkia ei löydy, mutta joskus mopoaikana (10 v sitten) kasailin jonkun vanhan solihveerin ja pakki löyty joka vaihteella. 20 km/h lujempaa ei kuitenkaan uskaltanu takaperin ajella... aika kiipperää touhua
tounge.gif

Arnold taitaa olla meidän GalluppiGuru
tounge.gif

Ostin joskus salaa vanhan MZ 125:n, korttia eikä ikää ollut riittävästi
buttrock.gif

Siinä oli sellainen ominaisuus kun kaasun päästi tyhjäkäynnille, se mainasi sammua ja kun äkkiä väänsi kahvasti niin kiertokanki rupesi pyörimään väärinpäin.
Siksi minulla on varmaan näin kimeä ääni
buttrock.gif

Ninjassa ei ole kuin työkalupakki
062802moto_prv.gif

Tuossa pitäisi olla vielä kolmas kohta eli en tiedä. En ole kyllä tietoinen Banditin ihan kaikista ominaisuuksista, mutta tuota pakkia en ole vielä löytänyt  
tounge.gif

Vain pakki puuttuu... Ja kun on keppipeli, niin ei voi vetää edes ketjuja ristiin sellaisen aikaansaamiseksi.
lookaround_orig.gif

trikessä välttämätön ei huvita tönätä 600 kg ja kärry lisäksi noin 300 kg

Jumangegga...mikä on pakki mopossa?
confused_orig.gif
?
mad.gif
033102bebe_1_prv.gif
..EI ole pakkia mopossa eikä tule....Ne on niitä sohvia missä on kaiketi jonkinlainen peruutus-tsydeemi....ei prkle!!
033102ass_1_prv.gif
buttrock.gif

Ei löydy...mutta välillä toivois, että electrassa olis sellainen..
Kyllähän tota 340kg vielä työntelee pari metriä, mutta ei paljon kauemmas...

Erik
nixweiss.gif

Mä luulen, että ei ole,mutta joskus ylämäkeen pysähtyessä meinaa mopo lähtee itekseen taaksepäin, että en tiedä, onko siinä joku automaattipakki sitten. Tarttis varmaan lukee ohjekirjaa..
cool.gif

Ei ole... mutta olishan se näyttävää tehdä keskustassa taskuperuutus mopolla jalat tapeilla, tai sitten ei
biggrin.gif

Back