enkelinsieppaaja
New member
Tässä olisi hälyttimen uudelleen ohjelmointi ohjeet:
2002 Mallista eteenpäin:
Matkustajan penkin alla on ohjelmoinnin pistoke. Kaapeli on raidallinen (ruskea ja valkoinen), Kaapelin päässä on pistoke (pistokkeen kyljessä violetti raita).
Tee adapteri pistokkeeseen (esim. naarasmallisesta putki abikosta ja johdosta) sillä pistoke tarvii maadoittaa (vaikka akun miinus napaan).
Kauko-ohjaimen karhea nappula on "A" ja sileä "B".
Ohjelmointitilaan siirtyminen:
1) Virta pois päältä ja hälytin paella – paina ‘A’ hälyttimen poiskytkemiseksi. (vilkut välähtää kerran.) 12 sekunnin sisällä maadoita ohjelmointipistoke.
2) Paina ‘A’ nappia kahdesti. Hälytin piippa kaksi kertaa lyhyesti ja kerran pitkästi. Vilkut välähtävät kahdesti ja hälyttimen ledi sammuu.
3) Käännä virta sytytysvirta päälle mutta älä käynnistä pyörää. Hälytin piippaa kolme kertaa vaihtuvalla äänellä.
Ohjelmointitila on nyt aktivoitu :
4) Poista maajohto pistokkeesta.
5) ennen 03 valmistetut pyörät, ohjelmointi on kymmenen vaiheinen, vain viittä kanavaa käytetään K1200LT:ssä. Kanavia 1, 5, 7, 8, ja 9
Painat joko ‘A’ tai ‘B’ nappia kunnes olet painanut 10 nappia..
Kanavat:
1 piippaus ääni päälle/pois
2 vapaa
3 vapaa
4 vapaa
5 paniikkihälytin päälle/pois
6 vapaa
7 äänen laji, piippaus tai jatkuva
8 automaattinen ajonesto päälle/pois
9 automaattinen hälyttimen aktivointi päälle/pois
10 vapaa
Kymmenennen painalluksen jälkeen kuulet kolme piipausta.
6) sammuta virrat. kuulet kolme vaihtelevaa piippausta.
HUOM – Jos automaattihältyts valitaan päälle niin automaattinen ajonesto täytyy myös valita päälle.
järjestelmä on nyt aktivoitu.
Jos et saa ohjelmointitilaa päälle tällä ohjeella, koeta seuraavaa:
Virta pois ja hälytin päällä
1 paina "A" nappia kytkeäksesi hälyttimen pois päältä
2 12 sekunnin aikana maadoita pistoke
3 paina "A" nappia – kuulet yhden piippauksen
4 Laita sytytysvirta päälle, älä käynnistä
kuulet kaksi piippausta…tervetuloa ohjelmoititilaan!
5 poista maajohto ja jatka ohjelmointiin..
Tässä yleisin asetus:
1 "A"
2 "A"
3 "A"
4 "A"
5 "A"
6 "A"
7 "A"
8 "B"
9 "B"
10 "A"
Joka tarkoittaa:
1 – piipausääni päälla
5 – paniikkihälytys paella (eli ‘B’ napista aktivoitava hälytys)
7 – Äänen läji piippaus
8 – automaattinen ajonesto pois
9 – automaattinen hälytin pois
TÄRKEÄÄ: Bmw vaihtoi hälyttimen ohjelmointia 03 malliin, uudemmassa versiossa on 10 kohdan sijasta 12.
1 vapaa
2 vapaa
3 vapaa
4 vapaa
5 vapaa
6 paniikki hälytys(vanhassa 5)
7 vapaa
8 äänen tyyppi (vanhassa 7)
9 piipausääni (vanhassa 1)
10 vapaaa
11 automaattinen hälytys (vanhassa 9)
12 automaattinen ajonesto (vanhassa 8 – huomaa ajoneston ja hälyttimen paikat vaihtuneet)
2002 Mallista eteenpäin:
Matkustajan penkin alla on ohjelmoinnin pistoke. Kaapeli on raidallinen (ruskea ja valkoinen), Kaapelin päässä on pistoke (pistokkeen kyljessä violetti raita).
Tee adapteri pistokkeeseen (esim. naarasmallisesta putki abikosta ja johdosta) sillä pistoke tarvii maadoittaa (vaikka akun miinus napaan).
Kauko-ohjaimen karhea nappula on "A" ja sileä "B".
Ohjelmointitilaan siirtyminen:
1) Virta pois päältä ja hälytin paella – paina ‘A’ hälyttimen poiskytkemiseksi. (vilkut välähtää kerran.) 12 sekunnin sisällä maadoita ohjelmointipistoke.
2) Paina ‘A’ nappia kahdesti. Hälytin piippa kaksi kertaa lyhyesti ja kerran pitkästi. Vilkut välähtävät kahdesti ja hälyttimen ledi sammuu.
3) Käännä virta sytytysvirta päälle mutta älä käynnistä pyörää. Hälytin piippaa kolme kertaa vaihtuvalla äänellä.
Ohjelmointitila on nyt aktivoitu :
4) Poista maajohto pistokkeesta.
5) ennen 03 valmistetut pyörät, ohjelmointi on kymmenen vaiheinen, vain viittä kanavaa käytetään K1200LT:ssä. Kanavia 1, 5, 7, 8, ja 9
Painat joko ‘A’ tai ‘B’ nappia kunnes olet painanut 10 nappia..
Kanavat:
1 piippaus ääni päälle/pois
2 vapaa
3 vapaa
4 vapaa
5 paniikkihälytin päälle/pois
6 vapaa
7 äänen laji, piippaus tai jatkuva
8 automaattinen ajonesto päälle/pois
9 automaattinen hälyttimen aktivointi päälle/pois
10 vapaa
Kymmenennen painalluksen jälkeen kuulet kolme piipausta.
6) sammuta virrat. kuulet kolme vaihtelevaa piippausta.
HUOM – Jos automaattihältyts valitaan päälle niin automaattinen ajonesto täytyy myös valita päälle.
järjestelmä on nyt aktivoitu.
Jos et saa ohjelmointitilaa päälle tällä ohjeella, koeta seuraavaa:
Virta pois ja hälytin päällä
1 paina "A" nappia kytkeäksesi hälyttimen pois päältä
2 12 sekunnin aikana maadoita pistoke
3 paina "A" nappia – kuulet yhden piippauksen
4 Laita sytytysvirta päälle, älä käynnistä
kuulet kaksi piippausta…tervetuloa ohjelmoititilaan!
5 poista maajohto ja jatka ohjelmointiin..
Tässä yleisin asetus:
1 "A"
2 "A"
3 "A"
4 "A"
5 "A"
6 "A"
7 "A"
8 "B"
9 "B"
10 "A"
Joka tarkoittaa:
1 – piipausääni päälla
5 – paniikkihälytys paella (eli ‘B’ napista aktivoitava hälytys)
7 – Äänen läji piippaus
8 – automaattinen ajonesto pois
9 – automaattinen hälytin pois
TÄRKEÄÄ: Bmw vaihtoi hälyttimen ohjelmointia 03 malliin, uudemmassa versiossa on 10 kohdan sijasta 12.
1 vapaa
2 vapaa
3 vapaa
4 vapaa
5 vapaa
6 paniikki hälytys(vanhassa 5)
7 vapaa
8 äänen tyyppi (vanhassa 7)
9 piipausääni (vanhassa 1)
10 vapaaa
11 automaattinen hälytys (vanhassa 9)
12 automaattinen ajonesto (vanhassa 8 – huomaa ajoneston ja hälyttimen paikat vaihtuneet)
Ohjelman muutos onnistui.