simeoni
New member
Tuli LT kausi päätökseen ja tyyli muutui, nyt mennään jalat edellä kohti auringonlaskua.
Alkutunnelmat ovat olleet positiiviset, tosin moottoritiellä joutuu vauhdista tai ajonautinnosta tingimään muilla teillä ei mielestäni häviä LäTäkälle ollenkaan.
Illoinen yllätys oli niskaveto, se puutuu tästä kyseisestä himmelistä kokonaan ja mammakin väitti ettei taakse vedä niin paljon, eipä ole mammalla vielä kokemusta moottoritieltä kun mittarinopeus nousee 140 alkaa kypäräravistamaan siihen malliin et luulee pään irtoavan.
Plussat ja Miinukset
Miinukset
Bensan kulutus nousi (ei niin paljon kuin odotin)
Moottoritie nopeudet.
Kylmällä jalkoihin veto. Mikä kyllä häviääsuuremmilta osilta, kun siirtää jalat koneen viereen mut tyyli kärsii.
Takapenkki. alkuperäinen jakkara on kovempi tiiliskiveä.
Plussat
Käsiteltävyys paikoillaan jopa tällaisella 178cm tapilla ylettyy jalat kunnolla maahan.
Ei niskavetoa.
Mukavampi ajella 80-100 nopeuksia.
Ei tarvitse sotkea kokoajan vaihteita.
Eikä tarvitse tankatessa lirutella.
Ajoasento.
Äänet.
Kaikkea hyvää Lätäkkä ihmisille. Ei jäänyt mitään kovin huonoa kokemusta "konservatiivisesta" mopoilusta. Ja tulihan sitä sentään kirjoitettua omalta osaltaan historiaa osallistumalla suomen ensimmäiseen LT kokoontumiseen ränssillä.
Kromin hohtoista kesää kaille sekä turvallisia kilometrejä kaikille ja muistakaa varoa torppöjä liikenteessä.
T:kustomi koskinen ja muori
Alkutunnelmat ovat olleet positiiviset, tosin moottoritiellä joutuu vauhdista tai ajonautinnosta tingimään muilla teillä ei mielestäni häviä LäTäkälle ollenkaan.
Illoinen yllätys oli niskaveto, se puutuu tästä kyseisestä himmelistä kokonaan ja mammakin väitti ettei taakse vedä niin paljon, eipä ole mammalla vielä kokemusta moottoritieltä kun mittarinopeus nousee 140 alkaa kypäräravistamaan siihen malliin et luulee pään irtoavan.
Plussat ja Miinukset
Miinukset
Bensan kulutus nousi (ei niin paljon kuin odotin)
Moottoritie nopeudet.
Kylmällä jalkoihin veto. Mikä kyllä häviääsuuremmilta osilta, kun siirtää jalat koneen viereen mut tyyli kärsii.
Takapenkki. alkuperäinen jakkara on kovempi tiiliskiveä.
Plussat
Käsiteltävyys paikoillaan jopa tällaisella 178cm tapilla ylettyy jalat kunnolla maahan.
Ei niskavetoa.
Mukavampi ajella 80-100 nopeuksia.
Ei tarvitse sotkea kokoajan vaihteita.
Eikä tarvitse tankatessa lirutella.
Ajoasento.
Äänet.
Kaikkea hyvää Lätäkkä ihmisille. Ei jäänyt mitään kovin huonoa kokemusta "konservatiivisesta" mopoilusta. Ja tulihan sitä sentään kirjoitettua omalta osaltaan historiaa osallistumalla suomen ensimmäiseen LT kokoontumiseen ränssillä.
Kromin hohtoista kesää kaille sekä turvallisia kilometrejä kaikille ja muistakaa varoa torppöjä liikenteessä.
T:kustomi koskinen ja muori