Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...Psst, ihan vaan näin meidän kesken: Jenna...On se, ja varsinkin jos on vielä noviisi, kuten Jenni sanoi.
Ei toimi niin päin, ja hyvä niin. En haluaisi luistavaa kytkintä lähtöön..Nyt on puhuttu lähinnä rata-ajosta ja moottorijarrusta, mutta eikös hyvä luistokytkin paranna oleellisesti myös kiihdytysaikoja? Helpottaa lähtöä?
Suurin syy siihen, että K5:llä on parempi kiihdyttää, on matalampi istuinkorkeus kuin edellisissä malleissa. Ei keuli niin herkästi, ero on kohtuu selkeä!Hmm... niin no tietysti niin, ei sentään luistavaa kytkintä lähtöön mutta jossain lehdissä kehuivat uuden (siis K5) susnan luistokytkintä varsin toimivaksi juuri stripillä. Suurinpiirtein niin, että ajat oleellisesti parantuneet luistokytkimen myötä? Varmaan paremmin onnistuu ilman luistoktkintä, jos homman osaa hyvin mutta ehkä helpottaa hivenen niillä, jotka ei osaa???
Tai eihän se nyt niin voi oikeastaan toimia, kun tuon kuvauksen lukee....
Aika harvassa on mutkat stripilläTai sitten ne tarkoittaa, että on nopeempi lähteä kiihdytykseen, kun takapää on mutkiin tullessa vakaa.![]()
Näitä viimeisiä kommentteja voisi luonnehtia semantiikkahälyisiksiAika harvassa on mutkat stripilläTai sitten ne tarkoittaa, että on nopeempi lähteä kiihdytykseen, kun takapää on mutkiin tullessa vakaa.![]()
![]()
Joissain yksilöissä kytkin haukkasi.. Mulla ei ollu kyllä K3:ssa sellaista ongelmaa. Syynä oli lähinnä huonosti toteutettu vivusto.Taisi olla niin, että sanoivat sen luistokytkimen estävän kytkimen haukkaamisen. En tiedä kuinka noitten aikasempien gixxereitten kytkimet on haukannu(?), mutta ainakin toi SP-1:sen kytkin haukkaa välillä turhankin hanakasti. Kaupunkiajossa täytyy aina keväällä pitää oikein mielessä, että sen kytkimen kanssa saa olla tarkkana.