• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lumien lähtöaika

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viltzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Viltzu

New member
Elikkäs mieleeni paukahti, että millonkas täältä PK-seudulta esim. viime vuonna lumet lähti? En oo ite täällä niin montaa vuotta asunu, että olisin kauheita tilastoja tehny...
biggrin.gif

Ja täällä asuessani ei ole aijemmin ollu keväällä pyörää (vasta viime syksynä hommasin taas pyörän)! Eli ei oo sillee ollu väliäkään ees, että millo ne lumet on hävinny...

Eli siis kuka muistaa suunnilleen jotai päivämääriä, että millo suunnillee lumet lähtöö stadin lähistöltä?? Ku olis itellä tuossa ens kuun puolivälin tuntumassa pyöränsäätöaika ja ajattelin, että hittolainen... voiskohan sen jo sinne ajaa sillon...?
Tänää oli nimittäin joku jo prätkällä sörnäisten rantatiellä ajellu...
buttrock.gif
062802moto_prv.gif

Perinteisesti olen ottanut mopon käyttöön Nurmijärvellä pääsiäisloman jälkeen, eli noin 15.4 tietämillä, kun pikkutiet ja piha ovat sulaneet.
Kaupunkilaiset ovat aina nauttineet sulista baanoista jo pari-kolme viikkoa aikaisemminkin.

Se onkin pistänyt jokakevät kärsivällisyyden koetukselle, kuten käynee tänäkin vuonna..
sad_orig.gif

sanoi:
Elikkäs mieleeni paukahti, että millonkas täältä PK-seudulta esim. viime vuonna lumet lähti?

26.3 otin mopon viime keväänä liikenteeseen ja silloin ei teillä lunta ollut, paitsi ehkä jossain ihan metsässä.

16.30 tais lähtee wiime wuonna tosta autokatoksen edestä...

baaa.gif

2004 Tähänaikaan jo rullaluisteltiin, ja mopoteltiin....
sport05.gif

Tämän vuosituhannen mopon ensitankkauksen päivät
00 12.4
01 3.4
02 27.3
03 1.4
04 30.3
Eli päätiet on olleet sulat ja kuivat ja kotikatu niin sula että olen uskaltanut ajaa pyörän tallilta pihaan. Asiaa tarkastamatta olisin väittänyt kauden alkaneen aina aikaisemmin.
wink.gif

WOW... Kiitoksia vastauksista! Eihän mun sit varmaa tarviikkaan tuota peräkärriä vuokrata! Mun pitäis nimittäin keskiviikkona 13.4. saada pyörä viedyksi Tuusulan Jokelasta Vantaalle Bike Worldiin penkkiin säädettäväksi!
sport05.gif

Back