• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Luovun harrastuksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

svahnm

New member
EDIT:
Aprillipäivä on ohi...
tounge.gif

Kiitoksia näistä vuosista ja mukavista ajoreissuista.
bowdown.gif

Aion lopettaa tämän harrastuksen pitkän harkinnan jälkeen vaikka se riipiikin syvästi.
bawling.gif

Syynä luopumiseen on harrastuksen ympäristövaikutukset. En ole pystynyt enää katsomaan itseäni peilistä pitkään aikaan. Oloani pahentaa se, että olen vielä ajanut talvetkin ympäriinsä.

Pohdin pitkään hävitänkö ajokalustoni ja varusteeni kierrätykseen, mutta tulin siihen tulokseen, että on ekologisempaa antaa ne eteenpäin, jolloin luonnonvaroja ja energiaa säästyy 8 moottoripyörän ja muutaman ajoasun verran, koska niillä ajavia riittää vielä pitkään ja uusia valmistettaisiin noiden edestä kuitenkin.

Lahjoitettava kalusto löytyy allekirjoituksesta. Nopeimmat tähän ketjuun vastaavat saavat ne omakseen.

Ajovarusteet jaan luovutettavan kaluston mukana harkintani mukaan.

En tyrkytä valintaani muille, mutta salaa sisimmässäni toivon muidenkin seuraavan esimerkkiäni jollain aikavälillä..
Esim. silloin kun öljy loppuu maailmasta.

Mua kiinnostaa toi listan vimonen kulkuneuvo joten kävin hakemassa sen pois sun tallista
crazy.gif

Mä voisin ottaa ton Raisun ja jos sen väriin sopivan nahkasmokin saa matkaan myös!

Koska saapi noutaa ??

Hmm..toi sillikuravesi houkuttelis eniten, kun nälkäkin alkaa olemaan
tounge.gif

Mä voisin ottaa ton Raisun ja jos sen väriin sopivan nahkasmokin saa matkaan myös!

Koska saapi noutaa ??
Raisu on vuorattu vaaleanpunaisella karvalla, mutta saat siihen mukaan Lidlin XL-kokoiset mustat kalsarit.
wink.gif
Jos niissä kalsareissa on myös mukana HAJU, niin mä otan ne!  
biggrin.gif
Sä saat ne mulla eilen päällä olleet.. linkki

Onneks te muut käräytitte
biggrin.gif
Olin jo että mitä ***TTUA
biggrin.gif

Nimim. hyväuskoinen idiootti ja varsin tietoinen aprillipäivästä...

heh-heh...ekax jo et mitä helkuttia...sitte tuo ympäristö...
biggrin.gif

tulikin kattottua mikäs päivä tänään on...

aikas hyvä
smile_org.gif

Senki aprillaaja
biggrin.gif

Mua meinattiin tänään huijata, että mun moottoripyörä on kaadettu.. perr
033102ass_1_prv.gif

Ma ajattelin etta voisin ottaa noi kaikki pyorat. Mutta en nyt valitettavasti oo suomessa.
Pyysin naapurin romania hakemaan ne pyorat sun tallista ja viemaan mun pihaan. Ne otti sitten semmosen autonkin siita pihasta samalla, ei kai haittaa?

Back