• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mä menisin huomenna..

*cebarimimmi*

New member
...aamulla töihin tos puol 8:an aikaan, Kehä kolmosta... Kukahan lähtis mun kaa kökkii siihen valoihin?
Se on niin tylsää yksin, voitais vaikka "kiusata"  tyhmiä autoja ja "splittailla tai splättäillä" (mitä se nyt oli) niitten kuspää kotiloitten kans..vedetään välistä pakarit paukkuen..jookos  
biggrin.gif

...jestas tän sivuston asiat alkaa menee niin överiks, jotta moi....
Ette enää kuule minusta--huoh..teille helpotus
tounge.gif

Ihan rauhassa nyt. Mä voisin tulla jos asuisin lähempänä nii splittailtas vai splättäiltäs vai mitä se oli, keula ilmassa autojen välissä rajotinta vasten.
062802moto_prv.gif

...jestas tän sivuston asiat alkaa menee niin överiks, jotta moi....
Ette enää kuule minusta--huoh..teille helpotus
tounge.gif
Sähän nopeesti kyllästyit meihin... ylläripylläri sinänsä
biggrin.gif

Lepo vaan, kyllä tää meno tästä rauhottuu kun päästään kaikki kunnolla ajelemaan
thumbs-up.gif
mokomasta vielä...pientä tämä tosiaanki viel o..ja päivä päivältä helpottaa...kunnes taas tuiskuttaa ja pakkanen nurkissa paukkuu
omg.gif

No vitsihän tää pitkälle oli...mutta mutta..
Kertokaas mulle joku sellanen IHAN oikee sivusto, mis VAAN puhutaan mopoista, eikä kaiken maailman kakasta...
Pitääks mun vanhan akan nyt muka liittyy johonkin kerhoon (ei kiitos, täs jo seilattu koko historia ilman sellasiakin)
Mä luotan edelleen siihen, jotta kyl tuol tien päällä eniten oppii, eikä tääl netis roikkumal!
Mut jos ihan oikeesti ois jotain asiaakin, ni ei tääl kyl sellasta oo
sad_orig.gif

Missä ne vanhat "gurut" on?
confused_orig.gif

No ei varmaan tääl, vaan tien pääl, niinku minäkii..heti huomenna
tounge.gif

Ja etelleen se kaveri kehälle leikkii mun kans kotilo-kuskeja vastaan...
Vitsi vitsi.....
033102bebe_1_prv.gif

Ne vanhat gurut on opetellu 8 vuotta käyttään nettiä, nyt ne saa jo koneen päälle, mut lankamodeemit ei ihan heti avaa kaikkia sivuja. Sun tarttee lukee se hd-sedän seikkailut, siinä loppupäässä puhuttiin jostain vanhasta gurusta...
thumbs-up.gif

Kertokaas mulle joku sellanen IHAN oikee sivusto, mis VAAN puhutaan mopoista, eikä kaiken maailman kakasta...
Pitääks mun vanhan akan nyt muka liittyy johonkin kerhoon (ei kiitos, täs jo seilattu koko historia ilman sellasiakin)
Noh, oothan sä jo ihan oikealla sivustolla... Täällä puhutaan yllättävän paljonkin asiaa, kun vaan välttelet paskanjauhantaa
cool.gif

Ja kyllä, ohan sun ihan pakko liittyä MotOrg ry :n
talktohand.gif

Varmaan ensi viikonloppuna taas lähdetään ajelemaan johonkin suuntaan, lauantaina meni 9-10h ja tänään vain joku 6h.
Jos haluat tienpäällä oppia niin paa yhteystiedot, kerron mistä lähdetään... pirukaan ei kyllä tiedä mihin joudutaan mutta tähän mennessä ei ole passia tarvinnut
biggrin.gif

Ne vanhat gurut on opetellu 8 vuotta käyttään nettiä, nyt ne saa jo koneen päälle, mut lankamodeemit ei ihan heti avaa kaikkia sivuja. Sun tarttee lukee se hd-sedän seikkailut, siinä loppupäässä puhuttiin jostain vanhasta gurusta...  
thumbs-up.gif
Tattis vaan, mut mä taitan jättää nuo hoodee ukkojen kommentit väliin
tounge.gif
nimimerkillä, kokemusta on...
Ne kasataan 90% tiellä ja loput tallilla
033102bebe_1_prv.gif

Ja se siitä....

Noh, oothan sä jo ihan oikealla sivustolla... Täällä puhutaan yllättävän paljonkin asiaa, kun vaan välttelet paskanjauhantaa
cool.gif

Ja kyllä, ohan sun ihan pakko liittyä MotOrg ry :n
talktohand.gif
Onneks tää on asiasisältönsä mukaan löytänyt oikean kategorian...
confused_orig.gif

Back