maalaisiko kullan väriseksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ampparix
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ampparix

New member
Oman CBR 1000 pyörän väri ei miellytä. Päähän pälkähti että maalautan katteet ja musta-kulta vois olla hyvä. Siihen yksinkertaiset siistit tarrat. Mutta onko kukaan nähnyt kultavärillä maalattua pyörää? Miltä näyttäisi, olisko siisti vai törkeä? Törkeänsiisti on tavoite  
062802moto_prv.gif
Googletin mutta en löytänyt mistään kuvia jotka auttaisi päätöksenteossa.

Eikös susukin GSXR ole tehty noilla värityksillä?
Vuosimallia en muista,mutta joku ihan viimevuosien mallistossa ollut?

ei varmasti huono vaihtoehto olleskaan..
musta pääväri ja kullalla kevennetty esim vanteet ja rohkeasti muutakin osaa.

niin projektihaaveena ois edelleenkin tuo rottapyörä ja toinen mikä mielessä eräänlainen kevyesti motivemaalattu mutta rohkeesti väritetty muoviluoti.
-esmes-

Kullitettuna CBR muistuttaa kyllä dildoa... Jollain muulla värityksellä siitä vois saada inhimillisen näköisen
smile_org.gif

Sopiva mattamusta erittäin hillityillä kultatehosteilla (ja esim. kultaisilla vanteilla) on todella tyylikäs livenä, ylempänä on hyviä esimerkkejä. Päinvastaisella värityksellä pyörästä lienee aika mahdoton saada tyylikästä
tounge.gif

Mulla hieman toisenlainen päähänpinttymä. Pitäisi saada matkalehmä Rothmans väreillä..  
biggrin.gif
lookaround_orig.gif

Tähän tyyliin
Honda-VFR-400R-Rothmans-1989.jpg

Kyllä se on niin että liika kulta pilaa hienon mustan... ja toisaalta turhan suuri määrä värejä pilaa (mielestäni) kokonaisuuden, toi Rothmans alkaa olemaan jo siinä ja kintaalla. Siihen vielä kuski erivärisellä ajopuvulla niin alkaa olemaan värikartta kasassa.

Miksei voisi kokeilla -70 luvun kikkoja, candya ja helmiäistä? Musta perusväri, sopivasti kultaisia tehosteita, hilettä ja lakkaa... ja miestä kaatuu kuin heinää
biggrin.gif

Täällä vähän samat aatokset...
tounge.gif

Meinaavat talvella "riisua" mun mopon muoveista ja tehä "faitterin"  
crazy.gif
, mut mikä väri ois sit bueno  
nixweiss.gif

Mä oon aina haaveillu sellasesta ZZ-Topin Cadzilla värityksestä  
tounge.gif

Eipä tosin sit "riisuttuna" ois enää kun tankki ja vähän jotain "muovii" maalattavana  
biggrin.gif

...kattoos nyt mitä tapahtuu..ainahan sitä saapi näin synkkinä syysiltoina fiilistellä  
smile_org.gif

Eikös susukin GSXR ole tehty noilla värityksillä?
Vuosimallia en muista,mutta joku ihan viimevuosien mallistossa ollut?
TÄSSÄ
edit. ei ole kyllä livenä kohdalle osunut, ne mitä nähnyt lähinnä pronssi/musta eli TÄMÄ
RM Heinolla oli noi molemmat värit viime alkukeväästä jolloin hain 10R sieltä.
Mun mielestä noi molemmat väritykset on erittäin hyvin onnistuneet.
Ehkä kultaa tossakin ihan vähän liikaa...EHKÄ

Makuasioitahan nämä, mutta kyllä mun silmiin musta/kulta sopii todella hienosti... Oli yksi syy aikanaan ostaa tollanen jeep cherokee limited mallina, kun oli mustaa ja kultaa
smile_org.gif

Alla muutama esimerkki mopo...

Kaverin 636
6289_132130114344_627914344_2232033_6343198_n.jpg

Toinen taistelija
594551875_GSjUP-L.jpg

Busa, missä tosin kromia ja hopeaa kullan kanssa
Burnout_Party_Kiikala_22_8_2009_139.jpg

Gsxr taistelija
MP-Messut_2008_32.jpg

Omasta mielestä toimii väri yhdistelmänä helvetin hyvin
smile_org.gif