Maalipinnan käsittely moottoripyörälle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JTS

New member
Maalipinnan käsittely moottoripyörälle?

Onko kukaan tehnyt/teetättänyt kestokäsittelyjä pyörän maalipinnalle?

Esim. Brilliant -käsittely yms. mitä nyt autopuolella ruosteenestoliikkeet yms. tekevät?

Jos on niin millaisia kokemuksia/onko ihan fiksaamoja jotka erikoistuneet pyöriin?

Minä teetin allekirjoituksen Vihveriin puleerauksen ja kestovahauksen 2011 ja vahauksen uusiksi 2012 autohin keskittyneessä liikkeessä, mutta hyvin se tuntui pyöräkin heidän käsittelyynsä taipuvan.
Ensimmäisellä kerralla jälki oli todella hyvää, ja pyörä kiilsi pelkän shampoopesun jälkeen vielä syksyn viimeisenkin pesun jälkeen. Toisella kerralla ei jostain syystä kiilto kestänyt yhtä kauaa, mutta oman aikansa toki oli nätti pinta.

Puleerauksella lähti muuten naarmut myös lampun muovilinssistä ja visiiristä.

Minä olen kuullut Jyväskylässä olevan joku firma tai mies joka tekee joitain käsittelyjä mp:lle.

Varmasti lähempänäkin minua on paikkoja, tuosta vaan kuulin kehuja, niin se jäi mieleen.

Täytynee kysyä paikallisilta fiksaamoilta tms.
Tosin varmaan mp käsittelyyn erikoistuneilla on välineet mp kokoluokkaa jne.

Jos haluat että moperi laitetaan viimeisen päälle kuntoon niin suosittelen ottamaan yhteyttä pesukinnas foorumille.
http://www.pesukinnas.com
Sieltä varmasti saat apua ja takaan että jälki on huomattavan paljon parempaa kuin tavallisella fiksarilla.
Ulkoa en nyt suoraan muista ketkä tekevät Joensuun alueella, mutta esim. Kuopiossa nimimerkki "mlatvala" voisi olla oikea henkilö.

Itse myllytin viime keväänä moperin ja laitoin pintaan Optimum Opti-Coat 2.0 se on toiminut ihan hyvin ei paljon vesi/lika viihdy moperin pinnoilla. Kalliitahan nuo aineet ovat esim. opti-coat 60€/20ml, mutta kaikki on niiin suhteellista:)
Muitakin pinnoitteita löytyy esim. CarPro:lta, Gtecnich, Auto finesse ym. ym.

Back