Majoitusta kemorassa 17-20.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikerbabe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bikerbabe

•••••••••••••••••
Ollaan varattu pari mökkiä Huhtaniemen mökkikylästä tuolle Kemoran heinäkuun viikonlopuksi torstaista sunnuntaihin.Muutama paikka olis vielä vapaana. Jos tarvit majoitusta niin viestiä tulemaan :D

Minä päivinä porukka meinaa ajella? Onko sunnuntaina montakin kiertämässä rataa?

Nyt taitaa olla mökkipaikat täynnä.

Minä päivinä porukka meinaa ajella? Onko sunnuntaina montakin kiertämässä rataa?

Meidän porukasta osallistuu muutama ajotaito II kurssille ja nämä ajavat käsittääkseni vain perjantain ja lauantain. Pari tyyppiä pääsee paikalle vasta perjantaina ja ajavat la-su. Itse yritän olla ajokuntoinen kaikkina kolmena ratapäivänä.

Jos jollakulla on isompaa tavaraa, jota ei pyörällä viitsisi kuljettaa, niin voi ottaa YV:llä yhteyttä nimimerkkiin Bloodgress tai minuun. Kaveri menee torstaina Kemoraan autolla kärryn ja pyörän kanssa ja itse menen perjantaina myös autolla. Takaisinkin tavarat kulkee kaverin kyydissä sunnuntaina.

Oliko teidän mökillä sauna varattu pe tai la iltoina? Jos on niin yhdistetäänkö voimat kun me varattiin se klo 21-23 molemmille illoille?

Oliko teidän mökillä sauna varattu pe tai la iltoina? Jos on niin yhdistetäänkö voimat kun me varattiin se klo 21-23 molemmille illoille?

Minkä kokonen sauna tuolla oli? ...vai oliko niitä useampi.
Mä oon varannut sen perjantaiksi klo 20-21.

Back