• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Man-saarella kävi köpelösti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei pelaa linkki
nixweiss.gif

Eikös siellä lähes joka vuosi kuole jokunen kuski?

Hulluja ovat jotka siellä ajavat
omg.gif

Hesarin lähde: HS.fi

Olen katsonut parin viime vuoden koosteet netistä ja on kyllä ollut aivan mielipuolisen näköistä touhua. Kuskeilla tiukoissa paikoissa syketasotkin lähes maksimissaan.

bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
Man-kuskeille.

"There are only three sports: bullfighting, motor racing, and mountaineering; all the rest are merely games."
- E. Hemingway -

bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
Man-kuskeille.

"There are only three sports: bullfighting, motor racing, and mountaineering; all the rest are merely games."
- E. Hemingway -
Lisäisin tuohon vielä yhden:Ripulissa piereskelyn!
biggrin.gif
Hehee. Taas menetti syvällistäkin syvällisempi viestini 90% uskottavuudestaan kakkahuumorin uhrina.
wink.gif
Luulenpa, että Hemingway tarkoitti noin joskus ammoin sanoessaan, että Urheileva Urho laittaa terveytensä tai jopa henkensä peliin, siinä missä Pelaileva Pelle haluaa mennä illalla takaisin kaakaomukin ääreen...

hurjaa touhua. Mulla on toi 2006 dvd tuolta saarelta, ja saattaa olla, että "pikkasen" lujempaa kaverit ajaa kun minä ?
sad_orig.gif

Se tosin vaan johtuu kaikesta
biggrin.gif

tuskin moni kuskikaan sitä tajuaa, harva ihminen on kuitenkaan kuolemaa kokeillut ja palannut.

Been there, done that...
Yhten kerran pahassa autokolarissa repsikanpenkillä ja toisen kerran korjaamassa krematorion muurauksia, jolloin uunista ulostullessa laikkari v***uili mulle, että harva tuolta takaisin tulee.
biggrin.gif

Asiaan. tuo kilpailuhan on viimeisiä tapahtumia, johon kukkahatut ei ole saanut jalkaa ovenrakoon. Kukaan ei siihen osallistu vasten tahtoaan kilpailijana tai katsojana, vaikka onnettomuudet on aina valitettavia, niin antaa kisojen jatkua vielä jokusen satavuotta mun puolestani.

Back