MapSource ongelma Vistassa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skeleton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Skeleton

New member
Asensin Zumon mukana tulleen City Navigator NT:n kannettavalleni, jonka käyttis on Windows Vista home basic. MapSurce käynnistyi nätisti asennuksen jälkeen, mutta ohjelman sammutuksen jälkeen tulee virheilmoitus:

Käyttö evättiin, kun MapSource yritti lukea rekisteriä. Ota yhteys järjestelmänvalvojaan ja käynnistä ohjelma uudelleen.

Ongelma on siinä, että minä olen se järjestelmänvalvoja, ja pihalla kuin lintulauta. XP:ssä toimii ihan ok.

Kokeile poistoa ja asenna uudelleen ! Minulla ei mapsourcen kanssa ole vistassa mitään ongelmaa .
062802jumpie_prv.gif

Asensitko as admin?
Kun käynnistät run as admin

Jeesaako - joo kiusallaan ovat theneet Vistaan tän käyttöoikeus hallinnan...

Elisan 3G usbia olen tässä koittanut viritellä. Läppäri XP pro pelittää. Vista home premium kaikki menee muuten mallikkaasti, mutta eipä läydä kiinniolevaa ja ajureilla varustettua Huweita.

Vista on vissiin vielä liian uusi, etteivät ole kaikki ruuvanneet ajureita kondikseen...

Asensitko as admin?
Kun käynnistät run as admin

Jeesaako - joo kiusallaan ovat theneet Vistaan tän käyttöoikeus hallinnan...

Elisan 3G usbia olen tässä koittanut viritellä. Läppäri XP pro pelittää. Vista home premium kaikki menee muuten mallikkaasti, mutta eipä läydä kiinniolevaa ja ajureilla varustettua Huweita.

Vista on vissiin vielä liian uusi, etteivät ole kaikki ruuvanneet ajureita kondikseen...
Käyttöoikeushallinta on periaatteessa ok, mutta tympii kyllä jatkuvasti klikkailla varmistuksia.

Mitä sitä laitevalmistajat ajureiden kanssa kiirehtimään, laitekauppa käy kuumana, kun vehkeet ei pelitä.  
033102ass_1_prv.gif

Mulla on vista ja mapsource ilman ongelmia, asensin ihan tavallisena käyttäjänä ja päivitin päälle garminin sivuilta uusimman päivityksen mapsourceen. Pelaa loistavasti. Joten jos et ole uusinta versiota hakenut, kannattaa koittaa. Se päivitys ei suuri paketti ollut, tulee vaan ohjelma koodi ei karttoja.

Back