• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

marauder 800 -97

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grazzius
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Grazzius

New member
Elikkäs sain MP kortin tällä viikolla ja nyt ois pyörän hankinta kiikarissa, kävinkin yhtä Marauderia katsomassa ja vaikutti hyvältä joten kysymys kuuluukin:

minkälainen tuommonen marauder 800 sitten on, onko siinä jotain tyyppivikoja "tässä pyörässä pakoputken sisältä rämisee kylmänä todella kovaa?" pyörällä on ajettu 54000km onko paljon? Minun mielestä tuo ei hirveesti ole...

ulkonäkö on 99.9% kunnossa ja kulutusosat kunnossa hintaa tällä kappaleella olisi n.5000e joten mielestäni aika jalpa vai?

netistä noiden hintoja kattellu niin pyörii 6000e ylöspäin.

Mitenkä näihin saa osia kun on aika harvinainen kait? tämä yksilö on tuotu belgiasta ja tutulta olen ostamassa.

kiitos jos jaksatte vaivautua kertomaan näitä juttuja
smile_org.gif

Moi,katsele tuolta nettimotosta tarjontaa,itse kyllä sijottaisin pari-kolme tonnia enemmän niin irtoaa jo uudempi vähänajettu 800cc ruisku intruuderi joka ei jätä epäilyksen sijaa...

juu kyllä oon tarjonnan vilkassu läpi jo moneen otteeseen´, kyse oli nyt lähinnä että saan halvalla tutulta tuon maradeurin ja jotain tietoo siintä haluaisin niinkuin yleistä siintä, aika vähän tuntuu netissä siintä juttua olevan, ja onhan se paljon hienompi kuin intukka ainakin mielestäni. olis kiva tietää mikä siinä kolisee ? onko siellä pakoputken sisällä jotain mikä voi irrota ja alkaa kolisemaan ja kun lämpenee niin lopettais kolinan?

eipä tunnu olevan maraudereita liikenteessä, olisko kenelläkään tietoa mistäpäin kannattas lähtee kyselee tietoa tästä? meinaan jotain foorumia tai jtn.

Marauderissa taitaa olla huonoin asia ketjujen rasvaus. Harmi kun ovat jättäneet kardaanin siitä pois.

Ihan soivapeli tuo Marauder on. Itse ajellu  -99 mallisella nyt kolmatta kautta ja ajettuja kilometrejä tuona aikana 32000 km. Välillä kaipailisi tehoja lisää etenkin kaksipäällä ja matkatavarat mukana ollessa mutta kun ei pidä niin kiirettä ja ajelee pääasissa noita 3 ja 4 numeroisia teitä niin kyllä sillä on määränpäähän päässyt. Onhan se vähän kankee mutkissa taipuu mutta toisaaltaan onhan sitten suoralla vakaampi meniä.
biggrin.gif
Vikoja tuossa ei sen kummemmin ole ollut mutta pakoputken hitsi repes siitä äänenvaimentimen ja juuriputken  liitoskappaleesta viimekesänä. Osia tuohon saa siinä missä muihinkin pyöriin. Tuolta löydät siihen suttuisen huolto manuaalinkin http://www.geocities.com/luke456/index.html
Päädyitpä sitten "maukkaan" tai johonkin muuhun niin turvallisisia  
062802moto_prv.gif

Back