Matala Suzuki ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huikkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huikkari

New member
Eli itselläni on GSX-R600:n ja systerin miehellä kohta uusi GSX-R1000 kun vanha meni lunariin, niin ihmeteltiin penkin korkeutta maahan verrattuna. Miksi GSX-R600 on selvästi korkeampi ?

Kysyin huollosta kun vein sen sinne,että voisiko madaltaa, nin sanoivat ettei onnistu !

Jos joku tietää että madallus onnistuu niin voisko kertoo että missä ja miten ?

Tietääkö kukaan mikä olisi matalin Suzukin malli ? Itse kun olen tälläinen jämämittainen niin haluaisi että jalat ulottuisi paremmin maahan kuin varpasillaan..  

Rupesin miettimään jo siis uutta tulevaa pyörää, ei vielä,  mutta muutaman vuoden päästä....  
wink.gif

Jollain  täällä  on/ollut  ainakin  melko  matala  Hayabusa ...

olikohan  ihan  60mm  madallettu  tuosta 80,5cm:stä

Jassullahan se olikiin.. muistinhan mie
smile_org.gif

Minulta löytyy kanssa madallettu Hayabusa edestä ja takaa koiranluilla. Menneenä vuonna oli madallettu GSX 600F. Käsittääkseni kaikki rikserit pystyy madaltamaan. Mahtoivatko huollossa kertoa miksei moinen onnistu?!

Rinnakkaistaloudessa on tonninen rikseri ja siihen tulee pikku madallus, että minäkin pystyn ajamaan sillä.

Jos madaltaa takaa reippaasti, niin kannattaa edestäkin madaltaa pikkaisen balanssin säilyttämiseksi.

Vaatii mitan luista. Ota yhteyttä, niin tehdään sellaiset.

GSX-R600 vuosimalliin 2004/2005 ainakin saa Suzukilta 20 mm matalamman satulan. Osanumero 45100-29G50-6BY. Suosittelen, olen kokeillut molempia, eikä tämä matalampi tunnu yhtään sen epämukavammalta, vaikka on ohuempi.

Eli itselläni on GSX-R600:n ja systerin miehellä kohta uusi GSX-R1000 kun vanha meni lunariin, niin ihmeteltiin penkin korkeutta maahan verrattuna. Miksi GSX-R600 on selvästi korkeampi ?

Kysyin huollosta kun vein sen sinne,että voisiko madaltaa, nin sanoivat ettei onnistu !

Tietääkö kukaan mikä olisi matalin Suzukin malli ? Itse kun olen tälläinen jämämittainen niin haluaisi että jalat ulottuisi paremmin maahan kuin varpasillaan..

Rupesin miettimään jo siis uutta tulevaa pyörää, ei vielä, mutta muutaman vuoden päästä....
wink.gif
Ilmeisemmin kyseessä on K6 mallin 600 R ? Matalantaminen ei todellakaan onnistu (vielä) muuta kuin penkkiä muokkaamalla ja vain keulaa laskemalla, jota ei kannata yksistään tehdä.
Kusiaisessa nimittäin "koiranluut" ovat yhtenäinen paketti (vasen/oikea). Tuota "pakettia" alkaa saamaan (ehkä
confused_orig.gif
?) eri mittaisina heinäkuussa....näin lupailivat sakemannien sivulla.

Jos kusiainen on K4 mallia niin koiranluiden vaihdolla sekä keulaa laskemalla madallus kyllä onnistuu....

Rupesin miettimään jo siis uutta tulevaa pyörää, ei vielä,  mutta muutaman vuoden päästä....  
wink.gif
Ilmeisemmin kyseessä on K6 mallin 600 R ? Matalantaminen ei todellakaan onnistu (vielä) muuta kuin penkkiä muokkaamalla ja vain keulaa laskemalla, jota ei kannata yksistään tehdä.
Kusiaisessa nimittäin "koiranluut" ovat yhtenäinen paketti (vasen/oikea). Tuota "pakettia" alkaa saamaan (ehkä
confused_orig.gif

Jos kusiainen on K4 mallia niin koiranluiden vaihdolla sekä keulaa laskemalla madallus kyllä onnistuu....
Pyörä on ostettu 2005 eli se on se juhlamalli. Toi penkin vaihtaminen kuulostaa ehkä jopa mahdolliselta vaihtoehdolta.

wink.gif
confused_orig.gif

Pyörä on ostettu 2005 eli se on se juhlamalli. Toi penkin vaihtaminen kuulostaa ehkä jopa mahdolliselta vaihtoehdolta.
R-Suskien mallit ovat madaltuneet huomattavasti tänä vuonna, 1000R jo viime vuonna. Mulla madallettiin entistä 750R:ää koiranluilla. Se oli tosi korkea, hyvä kun mulla varpaan kärjet osui maahan ajokenkien kanssa. Nyt alla on 750R K6 ja yllän tarpeeksi hyvin maahan ihan orkkis korkeudellakin. Ero on huomattava -05 ja -06 välillä.

Koiranluut maksoi aikuiskoulutuskeskuksen metallipuolella vain 30e / kaksi paria. Kuten Marttakin sanoi, niin keulaa on pudotettava myös hieman (ei paljon!). Kannattaa pudottaa keulaa muutamia millejä ja käydä välillä koeajolla, niin huomaa milloin pyörä on balanssissa. Koiranluista juttua on paljon tällä foorumilla. Tässä mm. yksi topic: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....ranluut Haulla löytyy lisää.

GSX-R600 vuosimalliin 2004/2005 ainakin saa Suzukilta 20 mm matalamman satulan. Osanumero 45100-29G50-6BY. Suosittelen, olen kokeillut molempia, eikä tämä matalampi tunnu yhtään sen epämukavammalta, vaikka on ohuempi.
Jep, uusi penkki tilattu ! Ei ollut pahan hintainen edes !

Ens viikolla pääsee testailee.    

..............
062802moto_prv.gif

wink.gif
Oisko Intruder?
Ei oikein noi customit nappaa, ainaskaan vielä ...    
smile_org.gif
Mutta matala se on.
tounge.gif
tounge.gif

Back