• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Matkakuumeen Ensioireet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hantsei
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hantsei

New member
Eli tässä nyt tuli mieleen kysellä muiden kokemuksia ajasta jolloin odotellaan kuumeisesti sitä "H" hetkeä.

Milloin alkaa ajatukset karkailemaan ja kuinka näitä matkakuumeen oireita yritettän lievittää
biggrin.gif

Itselläni olisi vielä reilu viikko aikaa ennekuin pääsee kauan odotettuun reissuun. Yleensä minulla kuume oireet alkaa juuri silloin kun ajokausi lähenee loppua, ja pitää pitkä ja kylmä talvi odotella.

Sitten taas kun keväällä selviää loma ajankohta ja alkaa lauttalippujen yms setviminen, on siinä vaiheessa peli yleensä menetetty ;)
Hyvää kesää kaikille motoristeille.... ja reissua odotellessa
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Ai matkakuumetta
biggrin.gif

Mulla menee jännästi, ensin odottaa niin perskuleesti ja suunnittele, mutta sitten homma kestää liian kauan ennen kuin pääsee reissuun että tulee jo mieleen että viitsiikö sitä lähteäkkään. No kuitenkin on aina tullut lähdettyä ja viihdyyttyä reisuun päällä. Lisäksi sieltä on sitten kiva tulla kotiinkin.

Joo ja lisäksi on jotain ihme stressiä havaittavissa.... aikaisemmin olen kaverin kanssa kahdestaan käynyt reissussa ja nyt ois sitten eka kerta ku joudun kestämään ainostaan itseäni.
buttrock.gif

Viikko aikaa reissun. Minulla matkakuumeen purkaminen alkaa näkymään tallilla eli pyörän huoltoa ja puunausta ennen reissua. Tänään vaihdettu jarru- ja kytkinnesteet...

Matkakuumeen vaiheet, kaksi viikkoa ennen lähtöä pyörä kuntoon ja kamalistan laatiminen. Viikkoa ennen puuttuvien tavaroiden hankkiminen. Kahta päivää ennen pakkaaminen ja tuplatarkistus kaikesta. Lähtöpäivän aamuna tunne että kaikki on lapasessa. Kuusi tuntia ennen laivan lähtöä paniikki kaikki on hukassa, laiva jättää, pyörä kaatuu ja hajoaa, ulkoovi ei mene lukkoon, luottokortit vanhenneet sittenkin. Kuume helpottaa vasta kun pyörä on laivassa köytettynä, kamat hytissä ja nenän alla ensimmäinen siideri.

Tää odottelu on tuskaa. Vajaan parin viikon päästä lähtö.
Se on hieno tunne kun mopo on pakattu ja laitetaan kypärää päähän, startti ja matkaan...

crazy.gif

sport05.gif

Back