• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Matkamopoilua...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vito78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vai että pojat menee 300km/h ja oikein siltaa pitkin Koreasta Kanadaan..
062802jumpie_prv.gif
tounge.gif

Minä sitä ajattelin vaan mennä Kuopiosta Tampereelle ja jos ei liikaa jänskätä, niin vaikkapa Turkuun ja Hankoon.
confused_orig.gif

Kovahan tuoalkuinnostus pojilla on. Vain autolla noita monien tuhansien kilometrien/viikkojen keikkoja tehneenä en toki voi ottaa kantaa reissun onnistumiseen.

sanoi:
tarkoitus olisi lähteä Suomesta Tornion kautta ulos, Ruotsin läpi Tanskaan.
Tanskasta sitten Saksaan ja siitä edelleen Ranskaan.
Ranskasta Espanjaan, ja siellä voisi oleskella hetken aikaa.
Silloin täytyy päättää että jatketaanko laivalla jenkkeihin, vai seuraavaksi rantaa pitkin Rooman kautta Kreikkaan.
Kreikasta Intiaan, Intiasta Kiina ja Korea.
Korean jälkeen loppu Aasia Beringsalmelle asti, siksi Beringsalmelle koska sieltä kuulemma pääsee ylittämään kohta siltaa pitkin Canadan maaperälle.

Sillä lailla! Pakko tää on kyllä trollin piikkiin laittaa.. Tai sitten karttapallo on oikeesti saanu kyytiä jossain saunaillassa ja joku ottanu jutut ihan tosissaan
biggrin.gif

Lomat on nykyään nopeita niinkuin elämäntyylikin. Kenellä sitä nyt olis aikaa ajella lomalla päivätölkulla maisemia katsellen
biggrin.gif

Justihin..Taitais pojille tulla äiteetä ikävä,jos jollakin kusiaiskyykyllä lähtis muailmoo kiertämään.Kaverit ilmeisesti olis reissuun lähdössä ihan hammasharja,visa,passi linjalla
tounge.gif
Etenkin pisti silmään tuo,että "pyörän ei tarvitse olla kovaa tekoa,koska puretaan ennen matkaa ja huolletaan kunnolla".Pitäiskin kulkea vielä likemmäs 300 km/h
cool.gif
Minä ajoin viime kesänä viikonlopun reissusta kotiin n.400 km sellaista "autobahn" nopeutta välin Lpr-Seinäjoki parilla tankkauksella ja mopo makasi tallissa sen jälkeen viikon.Aika väsyttävää hommaa on tuo lujaa ajaminen pitkän matkaa.

Mutta minä olenkin tällainen kahvila wanna be raaseri...

Aika monta kilometriä ennättää ajella, jos 2-4 vuotta ajaa 250-300 km/h:n vauhdeilla. Saattaa keritä ajaa jo useamman merkkistä pyörää tai ainakin monta samanmerkkistä, sillä semmosta pyörää ei olekaan, joka tuohon pystyy.

Back