s151669
New member
Uudessa ostoksessa (VZ800) on mulle uusi keksintö. Nimittäin sissybar.
Olen nyt tässä kahden vaiheilla ? Pitäisikö se ottaa pois (ihan neljä ruuvia) jotta olisi "linjakkaampi" mopedi. Vai onko siitä jotain iloakin ?
Ajatuksen tasolla Varustelekasta joku sopiva molle-tasku siihen taakse kiinni niin mahtuisi mukaan kartta ja juomapullo päiväretkille. Saapa sen toki takapenkin päällekin sidottua.
Entäs pitemmät reissut ? Sovittelin vähän olemassa olevia reppuja matkustajan paikalle.
60L kuivapussi pystyyn matkustajan penkille, kiinni sissy baariin ?
Poikittain matkustajan penkille, kiinni sissy baariin ?
Tarakka Sissy Barin taakse, jotain ?
Sissy bar pois, pitkittäin (poikittain?) penkille ?
Takapenkki ja sissy bar pois, tarakka tilalle , pussi pitkittäin ?
Liekö merkittävää tai yllättävää eroa noissa vaihtoehdoissa ?
Kaikissa skenarioissa tietty se, että lähellä määränpäätä mennään lähikaupan kautta ja pannaan siihen penkin ja pussin väliin 24-pack virvoitusjuomaa.
Kyytiläistä ei ole eikä tule. Sama koskee kovia laukkuja. Ja hapsulaukkuja.
Olen nyt tässä kahden vaiheilla ? Pitäisikö se ottaa pois (ihan neljä ruuvia) jotta olisi "linjakkaampi" mopedi. Vai onko siitä jotain iloakin ?
Ajatuksen tasolla Varustelekasta joku sopiva molle-tasku siihen taakse kiinni niin mahtuisi mukaan kartta ja juomapullo päiväretkille. Saapa sen toki takapenkin päällekin sidottua.
Entäs pitemmät reissut ? Sovittelin vähän olemassa olevia reppuja matkustajan paikalle.
60L kuivapussi pystyyn matkustajan penkille, kiinni sissy baariin ?
Poikittain matkustajan penkille, kiinni sissy baariin ?
Tarakka Sissy Barin taakse, jotain ?
Sissy bar pois, pitkittäin (poikittain?) penkille ?
Takapenkki ja sissy bar pois, tarakka tilalle , pussi pitkittäin ?
Liekö merkittävää tai yllättävää eroa noissa vaihtoehdoissa ?
Kaikissa skenarioissa tietty se, että lähellä määränpäätä mennään lähikaupan kautta ja pannaan siihen penkin ja pussin väliin 24-pack virvoitusjuomaa.
Kyytiläistä ei ole eikä tule. Sama koskee kovia laukkuja. Ja hapsulaukkuja.