Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi olis hyvä, kun tota vettäkin tulee taivaalta vähän väliäVesihiomapaperilla?...![]()
Samanlainen laiska on täällä. En oo juuri jaksanu vahailla, kunhan nyt jollakin miedolla pesuaineella oon pessy...Tarviiko sitä vahata ollenkaan? Eikös tuo mattamusta ole juuri hyvä tämmöiselle laiskalle ihmiselle kun ei tartte juurikaan hieroa![]()
Juu, ehka kannattaa mainita naissa yhteyksissa myos mita versiota sarjan tuotteista kayttaa.Mattamustaa EI missään nimessä kannata vahata tavallisella vahalla syystä, että se sisältää hioma-aineita, jotka tekevät pikkuhiljaa mattamustasta "metallimustan". Ostaessani oman mopottimen keväällä, olen käyttänyt AutoGlymin vahaa. Tarkista tuoteselosteesta, että vaha EI sisällä hioma-aineita.
Glymi juoksuttaa veden pois ja pyörän peseminen on kurakelin jälkeen helppoa.
taidan, Heikkil, käydä salaa vahaamassa sun pyörän tolla menetelmälläVesihiomapaperilla?...![]()
Itse asiassa en edes panisi pahakseni - mattamusta väri Stromissa kun viimeistelisi tuon "stealth-muotoilun"!taidan, Heikkil, käydä salaa vahaamassa sun pyörän tolla menetelmälläVesihiomapaperilla?...![]()
![]()
Kertoivat muinoin saman meillekin. No pakkohan se oli testata kun ei sitä voi uskoa ennen kuin näkee. Noh, enpä ole sitä vieläkään nähnyt. Pyörä on vahattu muutaman kerran erilaisilla aineilla (testimielessä eri tökötit joka kerta) eikä siinä mitään ongelmaa ole. Koska pyörämme ei ole näyttelypyörä vaan ajamista varten, niin eipä kyllä sillä niin väliä. Hinkataan jos siltä tuntuu tai jätetään sikseen...Soittelin taannoin Brandt: lle ja kyselin heiltä tosta matta XX: n vahaamisesta ja he sanoivat ettei missään nimessä sitä saa mennä vahailemaan koska maalipinnasta tulee laikukas..