• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Maxiskootterisi merkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Maxiskootterisi merkki -

• Aprilia

Ääniä: 0 0,0%
  • Gilera

• Honda

• Kymco

• Malaguti

• Piaggio

Ääniä: 2 66,7%
  • Suzuki

Ääniä: 1 33,3%
  • Vespa

• Yamaha

• Muu, mikä?

• Ääniä yhteensä
    3

Trinity

New member
Tämä toimikoon sekä merkkikartoituksena että myös päälukulaskurinakin.
thumbs-up.gif

Oikein piti miettiä jotta mikäs tuo nyt oikein olikaan kun ei Burgmania löytynyt
wink.gif
No joutu sitten valitsemaan Suzukin, mutta sehän on kuin kutsuisi Lexusta Toyotaksi
biggrin.gif

Osallistuin tähän, vaikka ehdin jo skootan myydä pois. :-)
Kyseinen mopo vaikuttaa nykyään Ilmajoella...

Oikein piti miettiä jotta mikäs tuo nyt oikein olikaan kun ei Burgmania löytynyt
wink.gif
No joutu sitten valitsemaan Suzukin, mutta sehän on kuin kutsuisi Lexusta Toyotaksi
biggrin.gif

Tämähän oli hyvä huumorveto
bowdown.gif
biggrin.gif
. Omaa mopoa pittää aina kehua, realistisissa mitoissa tietty. Omassa Suzuki Burgmanissa originaaliplexi oli kyllä vääränkokoinen. Se piti vaihtaa joko pienempään tai isompaan, ettei tuuli iske just kypärään.

Uusi Piaggio X8 on odotellut autotallissa kuljettajaa koko heinäkuun ja nyt vihdoin sain korttiin a-kirjaimen ja pääsin kahvoihin
062802jumpie_prv.gif
Olin kuulema ko.autokoulun ensimmäinen a-korttia ajava skootteristi, on kai sekin jonkinlainen kunnia?

Ja nyt sitten koko maxistien kuoro hurraamme yhteisesti kolme kertaa Evelinille
omg.gif
062802jumpie_prv.gif
omg.gif
062802jumpie_prv.gif
omg.gif
062802jumpie_prv.gif
. Teit hyvän valinnan!

sanoi:
Uusi Piaggio X8 on odotellut autotallissa kuljettajaa koko heinäkuun ja nyt vihdoin sain korttiin a-kirjaimen ja pääsin kahvoihin  

Wow, mahtaa olla hieno tunne. Kertoilehan sitten, miltä on tuntunut taluttaa skootta vihdoin tallista taivasalle ja baanalle  
sport05.gif
. Oletkin ehkä huomannut, että Kalleveden ympäristössä pörrää muutama maksiskoottakin.

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

Tuo tunne kun saa uuden pyörän allensa on sanoin kuvaamaton. Ilmassa on sekä jännityksen että odotuksen ja myös onnen tunnetta. Yksi parhaista tuntemuksista mitä voi olla. Se on lähellä tunnetta, mikä on juuri ennen lapsen syntymää.

Keropas Bikerpappa miltä tuntui, kun nousit Atlanticin satulaan ja käänsit kahvasta!

Yhtä kaikki hurraamme myös sinulle
omg.gif
062802jumpie_prv.gif
omg.gif
062802jumpie_prv.gif
omg.gif
062802jumpie_prv.gif
!

Tuo tunne kun saa uuden pyörän allensa on sanoin kuvaamaton. Ilmassa on sekä jännityksen että odotuksen ja myös onnen tunnetta. Yksi parhaista tuntemuksista mitä voi olla. Se on lähellä tunnetta, mikä on juuri ennen lapsen syntymää.

Keropas Bikerpappa miltä tuntui, kun nousit Atlanticin satulaan ja käänsit kahvasta!

Yhtä kaikki hurraamme myös sinulle
omg.gif
062802jumpie_prv.gif
omg.gif
062802jumpie_prv.gif
omg.gif
062802jumpie_prv.gif
!
Pakko myöntää, että ero Piaggio Hexagoniin on valtava!
Nyt tunnen ajavani moottoripyörää ja tehotkaan eivät lopu ihan heti kesken. Pahuksen painavia vaan ovat nämä isot maksitkin mutta...
...ah niin IHANIA AJOPELEJÄ!
inlove.gif

sport05.gif
. Oletkin ehkä huomannut, että Kalleveden ympäristössä pörrää muutama maksiskoottakin.
No arvaa vaan kun olen kuukauden pyyhkinyt siitä pölyjä autotallissa  
smile_org.gif
Tää eka viikko on mennyt kyllä vähän harjoitellessa, aiemmin olen ajanut vain mopoa 15 vuotta sitten. Makseja on tullut bongailtua koko kesän ja näkyy niitä muutama täälläkin päin pärräilevän.

sanoi:
Tää eka viikko on mennyt kyllä vähän harjoitellessa, aiemmin olen ajanut vain mopoa 15 vuotta sitten

Tuttu tilanne, minulla myös mopotaustasta maxiin. Alussa täytyy opetella isomman pyörän käsittelyä ja ainakin itsellä tuli muutama pelästystilanne, kun pyörä painoikin enemmän kuin mihin oli tottunut
omg.gif
. Mutta kummasti sitä oppii.

Tein sen selväksi itselleni, että kun alla on nyt mopedia isompi ja vauhdikkaampi ajokki, täytyy pukeutua sen mukaan. Eli aina miniminä on nahkatakki, käsineet ja farkut.

Moposkootalla ajelin aikanaan teepaitasillakin,  
withstupid.gif
mutta en enää.

Ajotauotkin taitaa kehittää taitoja. Mulla oli yks viikon ajotauko ja sen jälkeen huomasin sankoihin tarttuttuani että tämähän sujuu ketterästi. Hurr...
tounge.gif

Back