• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MC-Scatter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wille-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

wille-

New member
Onkos kukaan tilannut lähiaikoina mitään tuolta?
Muutama viikko tilauksesta vierähtänyt eikä kuulu mitään ja pariin mailiini en ole ainakaan saanut minkäänlaista vastausta.

Ajattelin vaan että kannattaako lopettaa turha odottelu ja tilata tavarat muualta...

Mun poika tilas mm. renkaan ja vilkut, niin ainakin hänelle
soitettiin jos jotain ei ollu varastossa, kaikki toimi hyvin.
Pari viikkoa on aika normaalia sesonki aikana.

Kolme kertaa nyt itse tuolta olen tilannut, yleensä tuli alle viikossa, mutta viime tilaus venyi noin 3 viikon pituiseksi. Eli toimitusajat vaihtelevat rajusti.
biggrin.gif

Kävin siellä paikanpäällä pari viikkoa sitten.
Hyvä kuva siitä jäi. Ylihärmässä kun ollaan niin semmoonen pohojalaanen reilu meininki siellä on. Hyvä asiantunteva palvelu eikä hinnasta tarvinut itse tinkiä.

paska paikka
033102ass_1_prv.gif

itse odottelin yli kuukauden yhtä tarran tilausta joka piti olla varastossa! eikä näkynyt.

P**kan maku jäi suuhun, maileihin eikä puhelin soittoihin vastata

Tänään soittivat että vieläkö on osille tarvetta... No ei ollu ei, meni ne rahat muualle
biggrin.gif

Tilaus oli tehty heinäkuussa
thumbs-up.gif

Vain yhden tilauksen kokemus, mutta siihen se taisi jäädäkin kun niin huono oli tämä kokemus. Meni viikkoja ja viikkoja, ettei mitään kuulunut. Ei auttanut, vaikka laitoin sähköpostia jokaiseen nettisivuilta löytyvään osoitteeseen (olikohan niitä viisi eri osoitetta + palautelomake, sitä luokkaa...) ja sivuilla vielä mainostettiin, että nyt on palkattu ylimääräinen henkilö hoitamaan sähköpostia... Ei vastausta. Jossain vaiheessa tuli sitten epämääräinen vastaus että "ilmeisesti joku tuote on loppunut", mutta ei tarkempaa tietoa siitä mikä tilauksen tuotteista oli kyseessä ja uutta vastausta ei myöskään tullut. Sitten joskus viikkojen päästä tuli puhelu jossa kyllä pahoiteltiin tapahtunutta (mutta eipä ole ainutkertainen tapaus, mitä on netistä lukenut) joten otin vielä tavarat vastaan kun yksi tilauksen tuotteista oli sellainen mitä en muualla Suomessa ollut nähnyt. Mutta kynnys tilata uudestaan kaiken tämän jälkeen on kyllä todella korkea...

kertaakaan ei oo tarvinnu viikkoo kauempaa odottaa  en tiiä sit et onko mulla käyny aina hyvä "munkki" kun on tullu niin nopeesti

Kerran tilasin, ihan ok kuva jäi. Pari viikkoa taisi tilauksessa kestää, vain siksi että wisecon mäntä jonka tuolta ostin piti tilata jenkeistä.

Mönkkäristä pyysin tarjouksen puhelimitse ja pyysin lähettämään meilillä, joka tulikin samana iltana. Tarjous oli todella hyvä, mutta matka itärajalta oli sen verran pitkä, ettei kehannu sitte sieltä asti lähtee mönkkärii hakee. Tatrjouksen pohjalta tingin Kuopiosta Bella Centeriltä melkein samaan hintaan, eli polttoaine kulut laskin vain päälle.
Puhelin palvelu ainakin scatterilla ok.

no eipä ole hyvää sanottavaa. kukaan ei vastaa puhelimeen, kaikki numerot käyty läpi. sähköpostiakin olen laittanut, ei vastata niihinkään
kaboom.gif

Saas nähdä.. Kypärä on sieltä tilauksessa, toimitusajaksi sivut ilmottaa 3-7pv.. No tänään on 7:s arkipäivä menossa tilauksesta, jospa alkas piakkoin tulla..
Voi kyllä jäädä viimeseksi tilaukseksi tästä paikasta tän ketjun kokemusten perusteella
nixweiss.gif

kaikki mp kamat olen MC-Scatterista ostanu. Hinnat on sen verta kunnossa ja on muutenkin mukava asioida kyseisessä liikkeessä. Tilannut en ole mitään kun ei ajomatkaan mene ku alle tunti. Välillä on vaikea saa myyjiä kiinni puhelimitse:D

Saas nähdä.. Kypärä on sieltä tilauksessa, toimitusajaksi sivut ilmottaa 3-7pv.. No tänään on 7:s arkipäivä menossa tilauksesta, jospa alkas piakkoin tulla..
Voi kyllä jäädä viimeseksi tilaukseksi tästä paikasta tän ketjun kokemusten perusteella
nixweiss.gif
Postilaisen ulosmarssi myöhästyttää tuhansia paketteja

Ei kannata pidätellä loppuviikosta hengitystä...
No toi selittääki jo jonkin verran, noh onneks ei eletä vielä esim toukokuun loppua ni onpa tässä aikaa odotella
smile_org.gif

kaikki mp kamat olen MC-Scatterista ostanu. Hinnat on sen verta kunnossa ja on muutenkin mukava asioida kyseisessä liikkeessä. Tilannut en ole mitään kun ei ajomatkaan mene ku alle tunti. Välillä on vaikea saa myyjiä kiinni puhelimitse:D
Itellä on matkaa paikanpäällä asioitavaksi reilusti enemmän, joten tilaamalla joutuu hommaan.. Mutta hinnat on tosiaan edullisia, esim tämä kypärä tuli/tulee postituskuluineen about 140€ halvemmaks, kuin mitä emc:ltä jossa kävin samoja malleja katteleen ja hintaa tinkaamassa
thumbs-up.gif

Back