MC-Scatter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wille-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime viikolla laitoin kyssärin ko. puljuun ja heti sain sähköpostiini vastauksen.

Eilen sain hakee kypärän postista, eli tasan 2vk siitä kun tilauksen laitoin. Tilaus vahvistettiin toimitetuks 11.pv, joten käsittääkseni heillä meni 10 päivää laittaa potta tulemaan ja postilla 4 päivää toimittaa. Luulin että ku suomesta tilaa niin tulis nopeempaa, mutta what evörr, nyt soon mulla.
Ja sen 140€ erotuksen emc:n hintaan voinki nyt käyttää vaikkapa pärrän uusiin renkaisiin  
buttrock.gif

Jooh itse tilannut ajosaappaat ja kesti muistaakseni 1kk ja sähköpostiin vastailtiin vaan että lähetetty mutta ei vaan tavaraa näkynyt. Soittoja sinne ei vastausta puhelimeen. Vähän jäi huono maku kyseisestä firmasta
nixweiss.gif

Putiikki kun on tuossa n. 5:n km:n päässä,niin muutaman kerran olen asioinut. Yleensä on kaupat onnistuneet, mutta hooreen jarrupalat olivat loppujen lopuksi väärät, vaikka silmämääräisesti näytti sopivilta. Loppujen lopuksi moto S:joelta sain halvemmalla, tarvikepalat kyllä nekin.

Koska matkaa ko. puljuun on paljon, niin en ole siellä koskaan paikan päällä käynyt, mutta ainakin verkkokauppa on kökkö ja hidas. Scatterilta tilasin osia ja on tosi ärsyttävää kun siellä ei ole varastosaldoja näkyvillä tai arvioitua toimitusaikaa. Tilaamani osat olisin tarvinnut suht pikaseen kun mielummin sitä kesällä ajelee eikä seisota pyörää.

No kuten arvata saattaa niin ilmeisesti joku osa/osat ei ollut niillä hyllyssä, mutta ei mitään infoa mulle, s.posteihi / puheluihin ei vastata. Joten kävin osat ostamassa muualta että sain pyörän kasaan ja ajoon.

Mun mielestä jos niillä ei ole aikaa/resursseja pyörittää verkkokauppaa, voisi sulkea sen ja keskittyä paikan päällä myymään osiansa. Tosi ikävää asiakkaana arvailla tuleeko osat viikossa vai kestääkö 6kk kuten kuulema joillakin on kestänyt.

Juurikin noin. Heillä on myös jotain itsekeksimiään ihme toimitus/palautusehtoja, joilla yrittävät kumota kuluttajansuoja säädöksiä etämyynnissä.

tilasin kyseisetä puljusta suutinsarjan pyörään ja toimitus oli huimat 3 päivää,aikaisemmin olen myös tilaillut tavaraa tuolta ja ei ole tullut valituksen aihetta...nopeaa toimintaa ja hyvä puhelin palvelu...

Itse olen tässä vuosien aikana hakenut Scatterilta monen monet ajovarusteet, aina paikan päältä ja käteisellä, soon paras tapa! Alennukset ovat olleet ihan älyttömiäkin välillä.

Uskokaa tai älkää, mutta kysymättä sain Alpinestarsin GP Pro hansikkaat 89,50€ ihan siitä syystä että oli perjantai ja liike oli sulkemassa juuri, kun pamahdin Buellilla pihaan ja kysyin onko mitään ratahanskoja. Se rillipää äijä meni hetkeks sisälle ropaamaan ja toi ulos sovitettavaksi (minä odottelin pyörän päällä) nuo kyseiset tumput. Todettuani ne hyviksi, katsoin hintalappua (205€!!!) ja sanoin että ehkä ei ihan mun lompakko tykkäis, ni se sanoi että "ortas vähä, käyn vimpan kerran sisällä.."

Myyjä tuli takas pihaan ja kertoi että on vimppa pari kyseistä mallia ja hinta on 89,50€, otatko? No minähän viivana Bulun päältä kassalle ja äkkiä 90€ lapaan ja son moro! Wanhat hanskat heitin taka vasemmalle..
062802moto_prv.gif

Eli MC Scatter
buttrock.gif

Keväällä tilasin ajokengät tosi aikaisin aamulla, tulivat jo seuraavana iltapäivänä. Nyt olen nokkaketjun kiristäjää odotellut kohta 1,5kk.. Puhelimiin ei vastata ja sähköpostiakin olen laitellut. Perkule, onneksi ei niin hengenhätää ole ja voihan siihen ostaa vaikka sen manuaalisen kiristimen jos ei ala tuolta tulla.
blush.gif

Tässä omat kokemukset MC Scatterista:

Tilasin crossipyörään yli 300€ koneen osia ja lähettivät väärän kokeisen männän paketissa. Tilausvahvistuksessa oli kuitenkin oikea koko ja lisätietoihin olin erikseen kirjoittanut oikean männän koon.

Pakkaus oli pehmustettu muutamalla sanomalehden palasella ja osat kilisivät paketissa.

Asiakaspalvelussa eivät pahoitelleet tapahtunutta vaan syyttivät maahantuojaa virheellisestä tuotenumerosta vaikka paketissa lukee selkeästi männän koko.

Ei oikeastaan mitään hyvää sanottavaa koko puljusta. :sad3:

Viimeksi muokattu:
Tilasin ko paikasta kaks vaijeria. Sanovat ettei oo varastossa,mutta tilaavat. Yli kuukauden päästä sano , että nyt on se toinen vaijeri, että laitetaan tulemaan:)
Sanoin vaa ettei tarvii enää ja varsinkin vain palautusvaijeri kaasuun,kun vetovaijeri oli poikki:)
Ymmärrän että vaikee jotain vanhoja osia ja tarvikkeita saada,mutta vähän hassusti hoidettu..

Paska firma, tilasin bensaletkun joka olikin väärä, ilmoitin spostilla että perukaa tilaus, koitin soittaa mutta liittymä ei käytössä, lisää spostia mutta ei vastausta, sitten tulikin MH seurantakoodi.
3 päivää koitin perua.
No, saanhan sitten palauttamisen ilon ja maksaa paluu rahdit, kiitos siitä :peukutpystyyn:
Ei jatkoon.

E: Sain vastauksen että ei kuluja minulle.:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Back