Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäköhän olis otsikoitu jos vastaan olisi tullut mopon sijasta rekka...Helsingin sanomat otsikoi tämän lehdessä
" Moottoripyöräilijä kuoli törmättyään autoon Nurmijärvellä"
Tämä on kyllä perseestä. Aina annetaan ymmärtää motoristin olevan syyllinen. Sama kuin uutisoitaisiin "suojatietä ylittänyt lapsi kuoli törmättyään autoon".Helsingin sanomat otsikoi tämän lehdessä
" Moottoripyöräilijä kuoli törmättyään autoon Nurmijärvellä"
Eipä tullut yllätyksenä. Jo ensimmäisellä lukukerralla vähän töksähti kun jutussa sanottiin "Hyvinkään suunnasta henkilöautoa kuljettanut nainen oli lähtenyt ohittamaan kahta edessään olevaa henkilöautoa" ja heti perään puhuttiin "erittäin sumuisesta kelistä".Tuo päälleajaja (auto siis) on mun äidin työkaveri. Joku n. 30v. nainen. Kuulemma omannut aina "hieman" reippaan ajotyylin...
Juu, erittäin sumuinen keli, lähtenyt kahta edellään ajavaa autoa ohittamaan, törmännyt vastaantulevaan moottoripyörään.Eipä tullut yllätyksenä. Jo ensimmäisellä lukukerralla vähän töksähti kun jutussa sanottiin "Hyvinkään suunnasta henkilöautoa kuljettanut nainen oli lähtenyt ohittamaan kahta edessään olevaa henkilöautoa" ja heti perään puhuttiin "erittäin sumuisesta kelistä".Tuo päälleajaja (auto siis) on mun äidin työkaveri. Joku n. 30v. nainen. Kuulemma omannut aina "hieman" reippaan ajotyylin...
10 pistettä yleistämisestä!Mutta tuntuupa vaan silti siltä, että on se otsikko kirjoitettu mihin muotoon hyvänsä, niin täällä foorumilla se tulkitaan motoristivastaiseksi...
Aja vaan itse sumussa pitkät päällä.![]()
Rest In peace tämä heppu.
Jos jotain yittäis tästä opppia niin pitäis vaikka pitkiä valoja sumussa piällä.
Toisaalta ihminen erehtyy ja jokaisella on omat elinpäivät päätettynä ja joku päivä on se viimeinen joka tapauksessa.
![]()