• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
Mä en ymmärrä merkkiuskollisuutta! Koen että eri merkkejä/laitteita pitää kokeilla jos mahkua, mutta se pyörä ostetaan mikä just milloinkin tuntuu siltä.

No okei, kyllä mä tavallaan ymmärrän aika hyvin vaikka Ducatismia :rakastunut: taivaikka teknisesti perinteisesti hienoa laitosta verrattuna vastaaviin (kuulemani mukaan vaik r6).

Vuodesta 2003 asti prätkät on olleet Bemareita ja customit Trumppia, sitä ennen pääasiassa Kawasakeja. Autot on olleet aina euroopalaisia; ainoo japsi oli abivuonna Datsun 100A. :)-

-jp-

mopo tai auto kardaani pitää olla mopossa reilut 100kw autossa tuplat tietty ... karsii periaatteet merkkejä

Kaksi viimeistä ollut Honda-merkkisiä. Luultavasti seuraavakin tulee olemaan - tai sitten ei.
En ole apsoluuttisen merkkiuskollinen.

Hmmm...Suzuki->KTM->Honda->Kawasaki->Kawasaki->KTM->Suzuki->Yamaha->Honda->Honda+Triumph->Suzuki.

Aika hajanaisesti toi näköjään menee.

Persaukisena kun käytettyjä joutuu ostamaan, ostaa sen missä hinta/laatusuhde kohtaa, merkistä viis. Tähän mennessä autoissa Ford ja pyörissä Kawasaki ovat osuneet sopivina yksilöinä vastaan useampaan kertaan.

Tyyliuskollinen kyllä. Merkkiuskollinen, ei.

KTM, Honda ja Yamaha on pyörineet vuosien ajan satunnaisessa järjestyksessä, nyt jälkimmäisellä merkillä ja kaikki on olleet kurapyöriä.

Itse en ole merkkiuskollinen,mutta kerronpahan tarinan...
Näin kaupan kassalla vanhan miehen ja silmääni ei voinut olla pistämättä tuo kissankokonen mersunmerkki jonka mies oli tatskannu
Käsivarteensa. No ihan mielenkiinnolla seurasin ku samoihin aikoihin talsittiin kaupanparkkipaikalle.mielessä kihisi ajatus että minkähanlaisen ökymersun kyytiin mies hyppääkään...
Varmoin askelin mies tepsutteli kohti korroosion nakertamaa 80 luvun mesukkaa ja lähti ajelemaan...hää oli ainaski merkkiuskollinen:D

Back