Messuille pääsylippuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossinmopo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ossinmopo

New member
Mainostivat tänään että Messukeskuksen useille messuille ostettavissa pääsylippuja 10 euroa kappale. Myynnissä 5000 lippua ja käyvät melkein mille messuille vaan. Vene, mp, jne jne.

Ostin jo muutamat liput. MP messujen normi hinta 19 euros ja nyt siis 10 eurolla jos lippuja vielä saatavilla.

Vapaapäivä anomus laitettu pomolle, että pääsisi mp messuille. Ei mulla kyllä ketään ole, joka seuraksi lähtisi, joten... :(

Niinpä niin. Sanoin sitten emännälle että vois ostaa noi liput nyt sit sinne MP messuille niin vastaus oli että ostin jo kympillä per nokka :rakastunut:

Mä taidan ottaa riskin ja kalastella ilmaislippuja, tähän asti on aina onnistanut. :)

Vapaapäivä anomus laitettu pomolle, että pääsisi mp messuille. Ei mulla kyllä ketään ole, joka seuraksi lähtisi, joten... :(

Ohan se koko viikonlopun sessiot taas, kai sitä edes yksi päivä vapaata heruu viikonlopussa? :D

Sorry en kiiressä iPadilla kirjoittaessani saanut linkkiä laitetuksi. Eikö kuitenkin tärkeintä ollut tieto että sellaisia on saatavissa.

Back