Messujatkot 2011 5.2. - On the rocks

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

~Candice~

New member
Haudiiii kaikille!

Eli olen varoittanut ON THE ROCKS:n henkilökuntaa iloisista motoristeistä joten MP-messujen jälkeen siellä siis VIRALLISET jatkot!

VIIME VUODEN (2010) jäsenkortilla pääsee sisään alennettuun hintaan 3,50e:lla (normaali sisäänpääsy7e)

Kortti pitää näyttää sisään mentäessä muuten etua ei myönnetä!

033102beer_1_prv.gif

Pitää yrittää ehtiä mestoille. Tosin pilkkuun asti ei tällä kertaa kärsi notkua...
lookaround_orig.gif

Mennäänkös vaikka porukalla? Kun kaikki
withstupid.gif
eivät edes tiedä moisen Rymylän sijaintia.
wink.gif

hieman ihmettelin rymyeetun opastus sivulla sarjakuvaa jossa koira tappaa kukon syödäkseen ja mies pieksee koiran ja syö kukon sitten itse. jotenkin nykyisenä kukkahattuaikana tuollainen vaikuttaa vähintäänkin kyseenalaiselta mainonnalta, ainakin koiraihmisenä. ei se koiran syy ole jos se tappaa kukon syödäkseen, se on koiran luonto. sen takia en ainakaan pieksisi koiraa, enkä muutenkaan.

Jee! Rocksissa on hyvä bändi lauantaina (vaikkakin vararumpalilla ja ilman toista laulajaa)!
Up the 'Slaves!

Honda riders of finlan on myös valinnut jatkopaikaksi on the rocksin...

siispä motoristeja paikalla..

Paikalle menossa/tulossa ehkä kasin aikoihin. Jos mä en tunnista teitä niin te tunnistatte mut kikseri-paidasta. Niin ja juttelemaankin voi tulla
biggrin.gif

Tää skippaa koska su taas messuilemaan. Kokemuksesta tiedän, etten moisen illan jälkeen kykenisi mihinkään.
baaa.gif

Jaahas, kait se koht pitää valua mestoille. Minen kyl myöskään meinaa dokailla pahemmin, koska huomenna jatkan messuamista

Back