vepa
New member
Lähdin talviselle moporetkelle Tampereelta MP-messuille. Kulkineena minulla oli Kymco 50cc moposkootteri. Vajaan kahden tunnin ajon jälkeen retki katkesi Peugeot henkilöauton keulaan Hattulassa Pappilanniementien risteyksessä
. Auto kääntyi eteen, törmäsin sen keulaan tielinjan oikeassa reunassa kuvissa näkyvän henkilöauton jäähdytinnesteen aiheuttaman tumman läntin kohdalla. Onneksi minulla oli moottoripyöräpuku suojineen päällä. Näyttäsi siltä, että selvisin pelkillä mustelmilla, vaikka olenkin törmännyt skootterin katteisiin melkoista tuhoa aiheuttaen. Tässä kuvia raadosta Hinausliike Palmin tallissa Hämeenlinnassa. Toistaiseksi menen Buranan voimalla eteenpäin, saunominen ja kaljoittelu on ainakin tältä illalta kielletty.
Edit: GPS-lokiin tallentunut viimeinen piste 50 metriä ennen kohtalokasta risteystä osoittaa moponi nopeudeksi 41 km/h.
Törmäysnopeus on ollut pienempi, tarkkailin auton risteysajoa. Tein kuitenkin sen hiljaisesta nopeudesta väärän tulkinnan ja oletin hänen huomanneen minut ja liikennesääntöjen mukaisesti väistävän minua.
-Veijo
Edit: GPS-lokiin tallentunut viimeinen piste 50 metriä ennen kohtalokasta risteystä osoittaa moponi nopeudeksi 41 km/h.
Törmäysnopeus on ollut pienempi, tarkkailin auton risteysajoa. Tein kuitenkin sen hiljaisesta nopeudesta väärän tulkinnan ja oletin hänen huomanneen minut ja liikennesääntöjen mukaisesti väistävän minua.
-Veijo