Metura-Motors Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TPM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TPM

New member
Käytin pyöräni kyseisessä paikassa huollossa ja tulevaisuudessa käytän ehdottomasti samaa paikkaa! Todella hyvää ja ammattitaitoista työtä! Suosittelen!
thumbs-up.gif

Kotisivut: Metura-Motors

Voin myös omasta puolestani suositella mestaa. K2:nen kävi pari viikkoa sitten huollossa siellä ja olen todella tytyyväinen. Kiitokset tätäkin kautta Meturalle.

Minä olin jo monta vuotta luottanut JV-Motorsportin Juhaan moottoripyörieni huolloissa. Kun hän taannoin perusti oman firmansa, Metura-Motorsin niin asiakkuutenikin seurasi mukana, ja syystä. Parempaa palvelua ja laadukkaampaaa työn jälkeä saa nimittäin hakea kaukaa. (Sain jopa jättää peräkärryni halliin kun pyörä jäi sinne yli yön tosi ison huollon yhteydessä. Jopa Porvoosta kannattaa tuoda pyörä Meturalle huoltoon...)

Suosittelen varauksetta!

/MarcusB

Nopeaa ja kohtuuhintaista palvelua ja vieläpä suht lähellä kotia, joten tuolla tulen itsekkin tästä lähtien asioimaan.
thumbs-up.gif

Juu, tänään siellä aamulla tehtiin huolto pyörään ja kirrattiin ohjauslaakeri ,joka vaati tolkuttoman pyörän purkamisen että sen pysty tekemään. Enpä ole ennen huoltoon törmänny, joka irroittaa kahvat, polkimet, putsaa ja rasvaa pinnat ja kasaa takaisin.

Helvetin hienoa ja huolellista työtä, ei voi kuin nykypäivänä ihmetellä, että moista vielä löytää. Ja kohtuu rahalla.
062802moto_prv.gif

Ei voi kun kehua metura-motorsia.Toiset ne vaan osaa tehdä
hyvää jälkeä.
bowdown.gif

Käyty on.

Venat tarkistettiin ja läppärungot synkattiin.

Asia paikka, työt kohtuuhintaan.

Nyt passaa
sport05.gif

Täältä kehut kanssa
thumbs-up.gif
.Hondan huolto onnistui vähintäänkin kiitettävästi. Tulevaisuudessakin tulee varmasti käännyttyä meturan puoleen
bowdown.gif

Kehuja täältäkin. Käytin zetan 24k huollossa ja helvetti sehän on kuin uusi.
biggrin.gif
En ois uskonut et sen eron huomaa sekä käynnissä, hallinassa, mukavuudessa ym. Lisäksi plussaa hyvästä ja osaavasta palvelusta.

buttrock.gif

Käytin Kawaa huollossa Merturassa. Erittäin asiallista palvelua ja huollon aikana ilmestyneistä asioista oltiin yhteydessä. Paikka on siisti kuin leikkaussali. Olen tyytyväinen huoltoon ja palveluun. Ensi kerralla myös pyörä Meturaan ehdottomasti! t. Zr 7

Työn jälki on ko. firmassa erittäin laadukasta
062802jumpie_prv.gif

Kiitos Juhalle myös perjantain puhelin-konsultaatiosta, sain neuvoillasi pyörän ajokuntoon (mihin nuo merkki-liikkeet eivät kyenneet) ja matka jatkuu iloisesti.

Kohta on 48K huolto edessä, ei ole epäilystäkään missä se tapahtuu
smile_org.gif

Täältäkin kehuja hieman myöhässä! Oli niin hyvä kokemus pyörän huollon kanssa, että käytän varmasti uudestaan.

Plussat:
-Hinta
-Laatu
-Palvelu
-Aikataulu

Miinukset:
Sijainti
biggrin.gif

Mäkin voisin suositella ko. paikkaa. Todella pätevän olosta henkilökuntaa ja ite paja on siistein näkemäni. Hinnatkin ihan kohtuullisella tasolla joten mitään pahaa sanottavaa en keksi.
cool.gif

Olen saanut Meturasta ammattitaitoista ja asiakasta kunnioittavaa palvelua. Olen teettänyt määräaikaishuoltoja, renkaanvaihtoja ja tarkistuttanut äkillisiä vikoja.

Viime keväänä huollon jälkeen sain nähdä vaihdetut osat ja perusteellisen selityksen mitä oli vikana ja miten se korjattiin. Vaikka en selitystä ymmärtänytkään, minusta oli hienoa, että edes annettiin mahdollisuus ymmärtää. :)

Tänä keväänä olen kahdesti soittanut äkillisestä jarruviasta ja kaasukahvan häiriöstä. Puhelimessa kuunneltiin rauhassa ja pyydettiin tulla näyttämään pyörää jo samana päivänä. :thumbup:

Ja vaikka kaasukahvan häiriö johtui tottumattomasta kaasukädestä eikä pyörässä ollut mitään vikaa, niin minuun suhtauduttiin silti asiallisesti eikä lainkaan virnuiltu.

Suosittelen :thumbsup:

Tänään Gixxerin 6 000 km huolto.
Ammattimies ilman turhia puheita.
Pyörä myös koeajettiin.
Suosittelen.

Tänään Gixxerin 6 000 km huolto.
Ammattimies ilman turhia puheita.
Pyörä myös koeajettiin.
Suosittelen.

Moro! Olisi kanssa K8 600 kiksulle 6tkm huolto edessä, paljonko velottivat ja mitä huolto sisälsi? Ja kuinka nopeasti sai ajan huollolle?

Back