• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Metzeler m3, kukaan koklannu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Inkku

New member
niiiin,tuli siis talvella ostettua metzin uutuus(?) rengas M3:nen,joka nyt on varastossa odottamassa jotta vanha takabatlaksi kuluisi loppuun.vaan nyt näyttäs silt et etunen   vetelöö vimosiaan ja ajattelin edell.mainittua metziä myös etuseks,eli malttamattomana nyt kysyisin että onko vielä kukaan ehtinyt moista rengasta omaan mopoonsa laittamaan??ja jos on niin millanen mahtaa olla ajotuntuma sillä??

omg.gif

eek.gif

bowdown.gif

JOVAIN EI..
sport05.gif

..ole kerennyt, mutta tätähän meinasit takakiekoksi ?
16900016_m3_r.jpg

ja tätä sit ethen ?

16900018_m3_f.jpg

joo`op,hyvinkin pitkälti nuita joo..tai no toi takanen ainakin näyttäs tutulta  
tounge.gif
 etugummia kun en ole vielä livenä nähnyt.
yleensä olen batlaxeja suosinut/niistä pitänyt,mut talvel rupes
himottaan tollane metzi ja sitten kimppatilauksena sen hommasin...ainoa ikävämpi homma oli että muistin että takagummi ois ihan loppu,mut se olikin sit etunen joka on aevan finito  
lookaround_orig.gif

Viidettä päivää alla ja hyvältä tuntuu (ja näyttää).
Ominaisuuksia on vaikee arvioida, nimittäin meikäläisen ajossa kelpais varmaan puustakin veistetty nakki. Kunhan vaan on tasapainossa.
wink.gif

Jonkin aikaa ollut alla, ei valittamista. En mitään rajoja ole sillä hakenut, mut normaali kruisailus mukavasti pyörii alla.

Sadekin jo pääsi kerran yllättämään, vauhtikin tietysti hidastui ja kotiin pääsin
smile_org.gif

Mulla ollut K3:ssa alla nyt kolmatta viikkoa..radalle en o vielä päässyt.Normi tieajoo..ei vielä ainakaan moitetta!
Etunen tuntuun olevan herkempi kääntymään kuin Pirellin Diablo..välillä jopa tuntuu vetelynä suoraa ajaessa mutta ei häiritsevissä määrin.
Pitoa tuntus olevan Diabloo enemmän..(?)
Sateella ajelen muutenkin niin hiljaa, että siitä en sano mitää..

jepu,kiitoksia vastauksista  
smile_org.gif

nyt on pari päivää ittelki ollu tuo ko rengas etusena ja voi vaan sanua että mulla loppuu ennemmin kantti ku tosta pito  
tounge.gif

kaikin puolin on kyllä loistava rengas,toimii ainaki fasussa erinomaisesti  
thumbs-up.gif

Motorradin numerossa 12/06 olisi vertailu noista sporttiluokan renkaista, mutta en ole itsekään lehteä lukenut. Motorradin sivuilta tuon voisi 2 euron hintaa itselleen PDFnä imaista. MyNETmotossa on pieni lyhennelmä testistä (klik), testissä Diablo oli ilmeisesti kestävin ja M3lla pääsi 6600 km. Kuulosta kyllä aika vähältä, mutta katotaan kunhan on renkaat alla...

Maahantuojan edustaja kehaisi tuota kestävämääksi kuin vanhempaa M1:stä. M1 kesti mulla 1kGixxussa joku 6000 ja sillä tuli otettua tänään muutama pitkä raita. Kilsoja olisi ollut vielä ainakin 1000km edessä, mutta tarvitsen ennen viikonloppua uuden renkaan alle ja M3 on odottamassa huomista asennusta. En kyllä taida ehtiä ajamaan tuota loppuun kesän aikana, joten kestosta on paha sanoa (ellei se ole sitten aivan surkea
wink.gif
)

Mulla on takana pyöriny n2500km hyvin pelaa ja pitää!Kestävältäkin vaikuttaa!

Minulla on ollut M3 edessä nyt n. 12 000 km ja toinen M3 menossa takana. Takana kestävät n. 6000-8000 pappazetorissa tällä ajotyylillä.

Eturengas on vielä juuri ja juuri kelvollinen.

Erittäin hyvä rengas.

062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Tällä hetkellä ajatuksena että t*lven aikana kumit vaihtuisi Metzelerin valmisteisiin.
Taakse rumalla kuviolla oleva Z6 ja eteen hieman sportimpi M3.
Mahtaakohan olla toimiva yhdistelmä, ainakin renkaiden elinkaari menisi liki toisiaan.

Mulla on myöskin ollut Zetorissa m3 takana, kilsoja sillä on takana vajaa 4000, osin radalla, eikä profiilissa ole vielä nähtävissä mainittavaa kantikkaaksi kulumista. Märällä pinnalla kahvaa saa antaa ihan reilusti että pito irtoaisi. Kuivalla radalla voi tällaista matkalehmää heitellä tapilta tapille ilman kummempia pitohuolia, kertaakaan ei ole ote irronnut eikä edes varoitellut. Paineet olen pitänyt hieman yläkantissa, 3,0...3,2 bar. Pitänee heittää m3 myös eteen ensi kaudeksi.

Ei mutta ajattelin tälläiset K3:set laittaa katuvekottimeen... Testivoittajat...
12700006_Racetec_rear.gif

12700004_Racetec_Front.gif

Halvatkin orgilla
062802jumpie_prv.gif

Back