Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin äsken alle Z6 Interactin taakse. Saas nähdä onko minkälainen? Perus Z6 kesti Zetorissa 8 tkm, ja mielestäni ollu hyvä rengas koska kuluu suht tasaseen..( pari edellistä).1 kpl 180/17 Z6 mennyt takana, kesti 7 noin tkm, nyt toinen alla, parin tuhannen jälkeen vielä hyväkuntoinen. Edessä ei ole ollut zetakutosia. Z6 Interact -kehitysversio odottaa nyt eteisen kaapissa, joten ei vielä kovin suurta kokemustaKauankos tuommoinen Z6 on parhaimmillaan porukalla kestänyt?
Tarkoitus olisi lähteä Norjaan, elin renkaan pitäisi kestää vielä 4tkm...
Takana oleva Z6 ajettu jo 13tkm.
Tasainen osuus ei ole vielä saavuttanut edes keskiosan viereisiä uria.
Uskaltaako tuolla vielä lähteä reissuun?
Mulla Z6:set alla K1200S:ssä ja en kyllä allekirjoita että kuluisi keskeltä mitenkään ihmeellisen nopeasti.hyvä pito tuntuu olevan mutka-ajossa. Pehmeämpi seos reunoilla. On myös kulunut tasaisemmin eikä vaan keskeltä kuten normi Z6. Kaikin puolin hyvä rengas kadulle.
ilmanmuuta vaihtoon. tuossa takasessa urat ei mene puolelta toiselle vaan keskiosa jää ilman minkäänmoista uraa. joten ennen uria tuosta keskeltä tulee teräslangat näkyviin. näin kävi mulle viimekesän norjanreissulla, vaikka urien keskimmäisten tarkistuspisteiden kohdalla oli vielä pintaa vaikka kuinka. useamman satsin z6:sia ajanu ja kestot ollu 10-15tkm takaselta. eturengas kestää pidempään mulla.Kauankos tuommoinen Z6 on parhaimmillaan porukalla kestänyt?
Tarkoitus olisi lähteä Norjaan, elin renkaan pitäisi kestää vielä 4tkm...
Takana oleva Z6 ajettu jo 13tkm.
Tasainen osuus ei ole vielä saavuttanut edes keskiosan viereisiä uria.
Uskaltaako tuolla vielä lähteä reissuun?
"Pehmeämpi seos reunoilla" jaa mulle sanottiin kun ostin, että on yksiseoskumi, jossa muutettu sekoitussuhteita entiseen verrattuna, mutta ruonkoa modattu, mene ja tiedä, tossa Duelin myyntikerrontaa:hyvä pito tuntuu olevan mutka-ajossa. Pehmeämpi seos reunoilla. On myös kulunut tasaisemmin eikä vaan keskeltä kuten normi Z6. Kaikin puolin hyvä rengas kadulle.
Minäkin luin jostakin, että Interactissa yks seos kumi, mutta rungossa eri jäykkyyttä eri osissa; keskellä tukevampi runko kuin reunoilla."Pehmeämpi seos reunoilla" jaa mulle sanottiin kun ostin, että on yksiseoskumi, jossa muutettu sekoitussuhteita entiseen verrattuna, mutta ruonkoa modattu, mene ja tiedä, tossa Duelin myyntikerrontaa:hyvä pito tuntuu olevan mutka-ajossa. Pehmeämpi seos reunoilla. On myös kulunut tasaisemmin eikä vaan keskeltä kuten normi Z6. Kaikin puolin hyvä rengas kadulle.
INTERACT-teknologia takaa mukautuvan ja älykkään paineen jakautumisen koko profiilin alueelle ja varmistaa,
että ajotuntuma säilyy hyvinkin erilaisista ajotyyleistä huolimatta.
Uusi kumilaatujen sekoitussuhde tuo lisää vakautta. Silica- ja carbon-lisäaineet takaavat renkaan luotetta-
vuuden märällä pinnalla kaikissa sääolosuhteissa.
Hyvältä toi tuntuu ajossa ja pitoakin on ihan kivasti 2000km kokemuksella.
Se on juurikin näin kuin sanot Interact:ssa.Minäkin luin jostakin, että Interactissa yks seos kumi, mutta rungossa eri jäykkyyttä eri osissa; keskellä tukevampi runko kuin reunoilla.