Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkista paineet ja ajotyyli. Mulla kesti Pilot Sport takana yli 12 000 km, sisältäen rataa ja keulimistreeniä (mikä syö rengasta rotan lailla).Ai niin, 2000km:n aikana on renkaan pinta huvennut melkoisesti.
Joo, ei oo kumia urien jälkeen enää nimeksikään myöskään 020:ssaAinakin Diablossa muuten paljastuu kankaat melkein välittömästi ku urat loppuu. Kattoo nyt miten pitkään toi touring 020 kestää. Kai siitäkin alkaa säikeet paistaa ku urat on jo melkein nollissa.
Kävin perjantaina Alastarolla ja taakse oli juuri vaihdettu uusi Power, sitä ennen oli BT-014. Luulisin, että ne ovat pidoltaan melko samanlaiset renkaat, mutta Power saattaa kestää kauemmin renkaan pinnasta päätellen, nätimmin ruvella. Ja mun vauhdeissa ei vielä kertaakaan lipsunut..Rengas toimii todella hyvin, jopa heti kylmänä. Rata-ajo harjoittelussa kierrosajat eivät ole Metzlerin tai Pirellin pehmeiden renkaiden luokkaa. Mutta silti Power toimii tuossakin hyvin. Sladit on rauhallisia ja pyörää voi viedä "kaasulla".
Mulla on nyt takana tältä kesältä n.3700km ja sport on keskeltä aivan sileä. En ole polttanut, keulinut kylläkin. Sanovat että twini kuluttaa enemmän takasta kuin nelikko, mutta ei sen nyt noin paljon pitäisi vaikuttaa!?Mikä on nopeasti ja minkälaisessa käytössä?