Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sieltäkös se kuuluukin! Mulla kanssa Road2 ja tyytyväinen oon ollut. Viime aikoina olen alkanut kuulemaan etupäästä (erittäin mietoa) mökää jota epäilin tulevaksi jarrujen suunnalta. Ei tullu mieleenkään että voisi olla kumi joka siellä ääntää.Vakioputki kiinnitettynä kuului eturenkaasta jonkun verran vollotusta. Normaalisti ajelen sen verran äänekkäämmällä ryörillä että moiset häiriötekijät jäävät huomaamatta, enkä siis osaa juuri arvioida miten epänormaali ominaisuus oli kyseessä.
Etunen on tommonen . 7000 ajettu ei näkyvää kulumista.Morjens kaikille tasapuolisesti. Onko kenelläkään henkilökohtaisia kokemuksia kyseisestä gummista ....???
Kulutuskestävyys ja kuinka se käyttäytyy ajossa....???
Harkinnassa.
Jees tänks vihjeestä...Tänään ostin nuo rinkulat ja eiköhän nuo aja saman asian kun noi edelliset Pirellin Corsa 3:set , jotka ja varsinkin etunen kulu aikas nopeesti.Tämä jäi multakin mainitsematta eli pitää välillä jännää ulinaa. Toisinaan ei huomaa mutta välillä jo luulin perän vetävän viimeisiäänNo sieltäkös se kuuluukin! Mulla kanssa Road2 ja tyytyväinen oon ollut. Viime aikoina olen alkanut kuulemaan etupäästä (erittäin mietoa) mökää jota epäilin tulevaksi jarrujen suunnalta. Ei tullu mieleenkään että voisi olla kumi joka siellä ääntää.Vakioputki kiinnitettynä kuului eturenkaasta jonkun verran vollotusta. Normaalisti ajelen sen verran äänekkäämmällä ryörillä että moiset häiriötekijät jäävät huomaamatta, enkä siis osaa juuri arvioida miten epänormaali ominaisuus oli kyseessä.