Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm...mikä on 100% seos?Micheliniltä viime keväänä saamani vastauksen mukaan tuon raidan tarkoitus on seuraavanlainen:
Kyseiset juovat eivät aiheuta renkaassasi minkäänlaista turvallisuusriskiä. Michelin on jo jonkin aikaa käyttänyt katurenkaissaan 100% silican patenttia. Patenttia käytetään Pilot Sport, Pilot Power, Pilot Power 2CT, Pilot Road sekä Pilot Road2 - renkaissa. 100% silica estää renkaan "ylikuumentumista" edesauttaen hyvää kilometritulosta, sekä lisää huomattavasti märän/kylmän kelin pitoa.
100% Silicaseoksen sähkönjohtokyky on tyystin erilainen kuin perinteisen osittaisen silican- tai "nokirenkaan." Tästä johtuen renkaissa joudutaan käyttämään elektrostaattista nauhaa joilla estetään muunmuassa tankkaustilanteissa mahdollisten varausten aiheuttamat kipinät. Nauha näkyy yleensä selvimmin pölyisessä renkaaassa, kulkee hieman keskilinjasta sivussa koko renkaan ympäri ja on noin millin levyinen. Juuri kuten rengaskuvissasi näkyy.
Hyvä tietää, minullakin on busassa Pilot Road 2:set, ja olen huomannut saman raidan ilmestyvän/häviävän satunnaisesti. Hieman hämmästelin kun en ennen ole nähnyt, mutta nämä ovatkin ekat Michelinit joita olen käyttänyt (Z6:sia ja BT0xx:ää olen suosinut). Taka on kestänyt jo yli 10tkm ja normiajossa ei moitten sijaa (hyvät sateella), mutta pidon rajat on kyllä huomattu (lähinnä nopeassa autobaana-ajossa). En ole ihan varma että ovatko seuraavatkin renkaat nämä vai jotku hieman pehmeämmät.Jep, sama täällä. se raita kuluukin tulla. liittyy renkaan valmistus prosessiin.