Miehistä ajoseuraa Turun Salon suunnalta :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smurffis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Smurffis

New member
Miehistä ajoseuraa Turun Salon suunnalta :)

Ekaa kertaa täällä, oikein tiedä miten tämä toimii:right: Ei sillä väliä mistä päin loppujen lopuksi olet, pääasia, että tulisit ajelemaan :) Haen ajoseuraa jotta tulisi lähdettyä paremmin tien päälle ja saisi ajotaitojaan hiottua:right:

Kyllähän meitä miespuolisia löytyy niin Salon kuin Turunkin seudulta, miehisyydestä taas en sen enempää omalla kuin muidenkaan kohdalla mene sanomaan mitään :grin:

Ei muuta kuin kerrot missä ja milloin tykkäsit ajella ja minkä pituista lenkkiä, niin eiköhän täältä joku ala huutelemaan että voisi mukaan lähteä.

Silloin tällöin ajellaan Turusta käsin hitaitakin lenkkejä letka-ajona, jonne voi hyvin tulla mukaan kokemattomampikin kuski niin nauttimaan ajosta kuin tutustumaan ihmisiinkin.

Kyllähän meitä miespuolisia löytyy niin Salon kuin Turunkin seudulta, miehisyydestä taas en sen enempää omalla kuin muidenkaan kohdalla mene sanomaan mitään :grin:

Ei muuta kuin kerrot missä ja milloin tykkäsit ajella ja minkä pituista lenkkiä, niin eiköhän täältä joku ala huutelemaan että voisi mukaan lähteä.

Silloin tällöin ajellaan Turusta käsin hitaitakin lenkkejä letka-ajona, jonne voi hyvin tulla mukaan kokemattomampikin kuski niin nauttimaan ajosta kuin tutustumaan ihmisiinkin.

Kiitos kommentista :) Olen tässä nyt lukenut näitä letka-ajo juttuja ja ihan kaikenmaailman viestejä tossa ruudulla ja tulee mieleen, et haluaa painua maan alle pyöränsä kanssa tai ajaa yksin :/ En mä oo vaan tarpeeksi hyvä kuski teidän muiden kans ajeleen :sad3:

Kiitos kommentista :) Olen tässä nyt lukenut näitä letka-ajo juttuja ja ihan kaikenmaailman viestejä tossa ruudulla ja tulee mieleen, et haluaa painua maan alle pyöränsä kanssa tai ajaa yksin :/ En mä oo vaan tarpeeksi hyvä kuski teidän muiden kans ajeleen :sad3:

Toi nyt on ihan höhöpöä. Orgin letkoilla ei ole ketään jätetty oman onnensa nojaan. Valitsee vaan paikkansa tarpeeksi takaa ja ajaa omaa ajoaan. Kyllä ne letkat aina kootaan kasaan. Veturista kiinni kuka useammin, kuka harvemmin mutta kaikki niistä on aina perille saakka tuotu. Sinne vaan niin että heilahtaa. Valitsee vaan annettujen vinkkien perusteella sellaisen letkan missä tyyli, matkan pituus ja rytmi sopii parhaiten omaan ajotapaan.

Viimeksi muokattu:
Aivan, ei kannata arastella lähteä mukaan letka-ajeluihin. Niissä on aina mukava ja leppoisa tunnelma.

Jos kuitenkin haluaa aluksi harjoitella ajamista ihan hitaasti ja rauhallisesti ja haluaa siihen mukaan kokeneemman kaverin, joka voi antaa vinkkejä, löytyy varmasti. Esimerkiksi täältä Salon suunnalta. :;):

Mutta kuten aiemmin sanottua, kannattaa laittaa ilmoitus tänne foorumiin, kun tekee mieli lähteä ajelulle, niin eiköhän aika pian löydy ajoseuraa.

Heh, vartin varoitusajalla :D Mahtaisinkohan juuri kyetä siihen :D

Miehet leluilla on kyl oiva juttu :rakastunut: Olkaa nyt vaan varovaisia niiden kiihdytyksienne kanssa :thumbup:

Kiitos kommenteistanne :right:

Keskiviikkona ajellaan taas. Tulny kattoo ja kokeilemaan. Ei siellä mikään Lorenso tarvii olla. Kiilaat siihen vimpan eteen niin hyvin menee. Moision st1 klo 18.00

Keskiviikkona ajellaan taas. Tulny kattoo ja kokeilemaan. Ei siellä mikään Lorenso tarvii olla. Kiilaat siihen vimpan eteen niin hyvin menee. Moision st1 klo 18.00

Kyl toi Turun murre niin hauskaa on :D Helpotti heti kun ei tartte Lorenso ( tuttu nimi, kuka lieneekään, oliko joku kilpakuski siel radal ulkomail :D ) olla :)-
En ole koskaan kolmea tuntia ajanut, taitaa loppua proput kesken, mutta pistän harkintaan :) Kiitos sulle kans tsempeistä :cruising:

Toi kolme tuntia pitää sisällään kuskien ja välineiden tankkaukset sekä politiikan jauhamisen joten ei se pelkkää ajoa ole. Mutkien välillä on myös suoria jossa myös pääsee lataamaa proppuja tai mitä niille sitten tehdäänkin.

Toi kolme tuntia pitää sisällään kuskien ja välineiden tankkaukset sekä politiikan jauhamisen joten ei se pelkkää ajoa ole. Mutkien välillä on myös suoria jossa myös pääsee lataamaa proppuja tai mitä niille sitten tehdäänkin.

Oukej :) Mä kyl sain jo kunnon nauru kohtauksen, kun kuvittelin itseni letkaan ja risteykseen ja lähden seuraamaan kuskia joka ei kuulu letkaan..löydän itseni Tampereelta :tyhmäminä:
Joo luin kyllä, et risteykset merkataan, mutta kun mä olen vain mä :paikallatuulee:
Onneks täs on aikaa harkita tulenko seuraanne tähän reissuun :)

Oukej :) Mä kyl sain jo kunnon nauru kohtauksen, kun kuvittelin itseni letkaan ja risteykseen ja lähden seuraamaan kuskia joka ei kuulu letkaan..löydän itseni Tampereelta :tyhmäminä:
Joo luin kyllä, et risteykset merkataan, mutta kun mä olen vain mä :paikallatuulee:
Onneks täs on aikaa harkita tulenko seuraanne tähän reissuun :)
Kyllä sinne kannattaa tulla ehdottomasti, kyllähän letkoissa moni naiskuski käy ajelemassa ja jotkut jopa vetääkin niitä.
Kyllähän tuo on enimmäkseen paskanpuhumista tauoilla ja toki ajamista siinä välissä, tapaa samalla mukavia immeisiä :thumbup:

Kyllä sinne kannattaa tulla ehdottomasti, kyllähän letkoissa moni naiskuski käy ajelemassa ja jotkut jopa vetääkin niitä.
Kyllähän tuo on enimmäkseen paskanpuhumista tauoilla ja toki ajamista siinä välissä, tapaa samalla mukavia immeisiä :thumbup:

Mä tulin kuokkimaan...joo ehdottomasti letkoihin mukaan! Mä oon meidän letkassa ainoo nainen ja hyvin pysyin perässä! Tai siis välissä kun neljäntenä lähestyin mutkia! Ja hyvin pääsi miesten juttuihin tauolla mukaan! Ei muuta kuin menoksi vaan :orgmp:

Rohkeasti mukaan vain! Minä olin kesälomareissulla viime viikolla helsingissä ja puskeuduin vanhalla pärrällä letka ajeluun mukaan. Hyvin otti porukka vastaan ja mukavaa oli vaikka ikinä en ollu nähnykkää ketään siitä porukasta.

Eli mukaan vaan!

:D ruohikko nurin...

nyt mää lähren mopottamaan, halikon zellille tankille ja kaffeelle ja sitten :orgmp:

itsekin ajaan enimmäkseen yksin niin hyvin voin tulla mukaan joku päivä.

Olen sitä osastoa "poikia isoine leluineen" vaikka nyt ei oo kun 675 kuutioinen mopo. :P

Ekaa kertaa täällä, oikein tiedä miten tämä toimii:right: Ei sillä väliä mistä päin loppujen lopuksi olet, pääasia, että tulisit ajelemaan :) Haen ajoseuraa jotta tulisi lähdettyä paremmin tien päälle ja saisi ajotaitojaan hiottua:right:

Minen oo ihan täysin miehinen :grin:, mut kannattaa seurata noita TurkuMiitin letkakutsuja. Jos vaikka kokoan hitaan letkan. Kyllä siellä niitä täysin miehisiäkin on, ja niistä saattaa ajoseuraa löytää lyhyempiinkin letkoihin :p :grin: Kattelen mihin pystyy työkiireitten ohessa, ja jos noitten muitten veturien kans sopis saman reitin ja kaks eri letkaa; samoilla taukopaikoilla...sillon sitä miehistä ajoseuraa olis enempi Tosin se kolme tuntii näis yleensä menee vähintään... osa siitä menee taukoillessa. Taukoilun määrä vaihtelee, mut luulen että taukoilut ei haittaa tässä tapauksessa :grin:
Letkoihin mahtuu lisää neitosia :thumbup:

Pitäskähän sitä ens viikolla joinata mukaan. Vaikeeta ollu ehtiä/asennoitua prätkäilyyn tänä kesänä. Mutta parille lenkille pitää tulla käymään.

Back