Mikä ihmeen putki xx:ssä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bird
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bird

New member
Kertokaapa mikä ihmeen tötsä tulee tuossa mainos kuvassa xx:än katteen alaosasta?

http://www.honda.brandt.fi/mp....&kuva=5
omg.gif

Ei ois pitäny mennä radalle koittaas!! Selkeesti ottanu kate maihin!! Voivoivoi...... Onks toi ny sit hyvää mainosta...

Eipä ole tullut muissa kuvissa moista vastaan, kate kyllä yhtä hiotun näköinen kuin itsellä.
Juu taitaa olla vaan hiotunut maalit pois, ihan kateruuvin ympäriltä.

Tuleehan tuossa kuvassa selkeesti katteen alaosasta joku putki ulos, jospa se on ahtimelta tuleva putki...
biggrin.gif

Voe elämä tota Hondan touhua!
biggrin.gif
On se vaan "järkevää" laittaa mainoskuvaan pyörä jossa on katteet ottanu maahan kiinni.
talktohand.gif

Putki mikä putki aivan selkeesti, siinä kateruuvin paikalla, en ymmärrä mikä voi olla, oon sitä jo pitkään ihmetelly
crazy.gif

biggrin.gif
On se vaan "järkevää" laittaa mainoskuvaan pyörä jossa on katteet ottanu maahan kiinni.
talktohand.gif
Mä luulen että ton mokan on tehny kuule ihan BRANDT ("suomen honda")
wink.gif
Bird, lopeta se sienien syönti, ei sielä mitään putkea ole!
biggrin.gif

Saksan honda xx mainos klicks

ei näy naarmusia katteita,kyllä brandtin markkinointi osasto osaa "suomen honda"
crazy.gif

biggrin.gif
talktohand.gif
Mä luulen että ton mokan on tehny kuule ihan BRANDT ("suomen honda")
wink.gif
Bird, lopeta se sienien syönti, ei sielä mitään putkea ole!
biggrin.gif

Saksan honda xx mainos klicks

ei näy naarmusia katteita,kyllä brandtin markkinointi osasto osaa "suomen honda"
crazy.gif
No on se Brandt sit ainakin ulkomaille jaksanu mennä kuvaileen...
Här
Tuollahan on melkein väärän puoleinen liikennekin.

Joo ootte oikeessa, tarkemmin katottuna maalithan siitä on lähteny, eli musta muovi näkyy, näyttää kyllä erehdyttävästi joltain putkelta, ei sieniä enää
biggrin.gif

Back