• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mika Kallio tappeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Paso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaikuttaako tämä motoristien maineeseen jotenkin???
Ainakin juniorit saavat huonoa oppia!

Luulisi ainakin sivullisilla olleen hauskaa. Se on varmasti ollut näkemisen arvoista kun Kallion kokoinen rääpäle alkaa pätemään ravintolan ovella päivystäville karjuille. Kallio taisi kevyenä kaverina lentää tosi kauas parkkipaikalle.
biggrin.gif

mun mielestä Kallion kaltaiselle kääpiölle pitäisi antaa tunnustusta portsarin haastamisesta. Kai ne Italiassakin on samanlaisia sikaniskoja?
nixweiss.gif

Ihminen sekin vaan on..välillä sattuu ja tapahtuu.
Ja varmaan ketutti se kaatuminen.

Tais osua kypärä aika kovaa maahan siinä highsider:ssa aiemmin päivällä..
tounge.gif

Hyväähän tässä on se että suomalaista viina-lutuuria viedään tuonne etelään, jossa ei osata edes juoda kunnolla!
033102beer_1_prv.gif

Tuos nyt ei suurta vahinkoa pääse tapahtumaan,kun 50 kilonen heppu alkaa hillumaan.Tuoppi voi korkeintaan kaatua...

Eiköhän meistäkin löydy pari kaveria jotka joskus ovat rähinä viinaa ottaneet
033102beer_1_prv.gif

Yksi tuttu kävi talvella baarissa (ei päässyt kylläkään sisälle) -> tappeli portsarin ja poliisien kans -> 8kk ehdollista ja n.4500€ sakkoja ja korvauksia. (toivottavasti oppi poika jotain
biggrin.gif
)
...että pientä tuon Kallion illanvietto
lookaround_orig.gif

Hyvä vaan, että Kallioistakin löytyy äijämäisiä piirteitä. Kohtuus toki kaikessa, mutta kyllä sitä joskus voi rähinäviinaakin ottaa. Ja kyllä mulla ainakin vastaavassa tilanteessa ois v*tuttanu ja siihen sitten (väsyneenä) vielä viinaa koneeseen, niin avót.

Vaikuttaako tämä motoristien maineeseen jotenkin???
Ainakin juniorit saavat huonoa oppia!
Itse myös huollestuin juuri näistä asioista! Kallion Mika kyllä pitäisi viedä saunantaakse ja käskeä pesemään pyöränsä ja ajopukunsa ihan itse, kun kisassakin kaatuili.
Entä vakuutusmaksut??? Meidän jokaisen verorahoillahan se laastari nenään teipataan.. Sitä paitsi, prätkistä menee savua mun piimään..

Hehe, jotenki hetkellisesti ku luki ton otsikon niin vilahti mikan kuvan paikalla kimin naama! Nooo..tuo poken haastaminen on vaan niin legenda, että pitää kyllä olla hyvässä laskussa ku päättää moiseen alkaa
nixweiss.gif

Back