• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mika Kallion ajokoulu 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aviator
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

aviator

New member
Onkos kelleen tullut vielä kutsua tuonne? Piti muistaakseni viikolla 22 tulla ilmoitus onko päässyt vai ei. No, sitä vielä odotellessa.
062802moto_prv.gif

Omaa tuomiota vielä odottelen, kaveri sai just hylsyn
sad_orig.gif

Ei suosinut arpa muakaan
mad.gif

...kaverille oli tullu myös tännään kutsu.

Itte en hakenu kun perhana vaativat asiakkuuden keskittämistä tuonne entiselle työnantajalleni Pohjolaan...ja sattunhesta syystä se ei ole tällä hetkellä ajankohtasta/järkevää/mahollista.

-07 kävin
062802moto_prv.gif
. Hinta-laatusuhde kohdillaan, kun oli ilmainen
biggrin.gif
. Pääsinpä vielä samalla kokopäiväks kuvausryhmän hampaisiin, kun nelosen urheilu-uutisten toimittajat seurasivat ja kuvasivat ajoa + haastattelivat yms. vaikka kuinka paljon. Joista sitten jotain 30 sekunttia telkkariin
baaa.gif
.

Tulihan se kutsu sieltä. Heti kun alko ääneen ajattelemaan ni alko tapahtua.
smile_org.gif

...kaverille oli tullu myös tännään kutsu.

Itte en hakenu kun perhana vaativat asiakkuuden keskittämistä tuonne entiselle työnantajalleni Pohjolaan...ja sattunhesta syystä se ei ole tällä hetkellä ajankohtasta/järkevää/mahollista.
Mut eipä sillä tainnut olla merkitystä. Tai ainakin tietääkseni yhdellä kaverilla, joka tuonne pääsi ei ole vakuutuksia Pohjolassa (pankkiasioista sitten en tiedä)...
nixweiss.gif

Jossain paikassa kun tätä tapahtumaa mainostettiin, sanottiin että tulee olla Pohjolan asiakas. Mutta toisessa paikassa ei mainittu mitään...
lookaround_orig.gif

Mun pyörä on tuolla jo käynyt mut mä en. Mut eipä mun tarviikkaa, pyörähä niissä kurveissa kanttaa ja mä istun vaa kyydis.
smile_org.gif

Duuni kaveri pääsi viime vuonna ajokouluun ja kehu kovasti... Toi vielä kiusaksi kuvan työpaikan seinälle missä poseeraa Kallion kanssa... Nimikirjoituksen kanssa varustettuna tietenkin.

No eipä tarvi olla kateellinen enää kauaa kun itelle kolahti kutsu ajokouluun 2009 tänään! ...ja mä laitoin sinne hakemuksen ihan zoukilla...
tounge.gif

Voihan piru ettei aiemmin ole tota huomannut.
Noh. Tuli kuitenkin laitettua hakemus, kun oli auki tuo ilmottautuminen vielä.
Jos vaikka tuota kävisi tuuri.
smile_org.gif

Jossain paikassa kun tätä tapahtumaa mainostettiin, sanottiin että tulee olla Pohjolan asiakas. Mutta toisessa paikassa ei mainittu mitään...
lookaround_orig.gif
sanoi:
Pohjola järjestää Osuuspankin ja Pohjolan yhteisille asiakkaille yhdessä Mika Kallion ja MotoSurvival Finlandin kanssa turvallisen ajon koulutusta. Ajokoulut ovat maksuttomia.

Tuollai siellä ilmottautumislomakkeen yhteydessä luki, mut tosiaan eipä ollu sillä mitään merkitystä  
biggrin.gif

Kumpaan ryhmään olette menossa, tähän riemuun osallistuvat ihmiset
biggrin.gif

Itse menen iltapäivän ryhmään.

Kutsu tuli! Itse menen aamupäivän ryhmään. Lähden edellisenä päivänä ja olen Kauhajoella hotelissa yötä. Sieltä on sitten 30km pelipaikalle.

Ekaan ryhmään osallistun, joten jokin majapaikka pitää löytää läheltä. Täytynee tutustua tuohon Kauhajoen hotellitarjontaan, se taitaa olla kaikista lähin kaupunki..

Back