komet
New member
Nyt tarvittas hyviä neuvoja(tosin kai liian myöhään)
Olin juuri käynnistämässä prätkää kun viime käynnistyksestä oli jo pari kuukautta.
Huomasin että akku on kokolailla tyhjä. No olin jo varautunut antamaan lisävirtaa autosta niinkuin viime kerrallakin.
No johdot kiinni akkuun ja jo saatiin prätkään virtaa.
Virta päälle ja valot ym. ok.
No johdot on vähän hankala saada prätkän akun napoihin ja ne lipsahti irti just kun olin valmiina käynnistämään.(käyttäjässä ei tietenkään ollut vikaa
)
Uusi yritys ja juuri kun startti pyöräytti ekaa kertaa johdot irtos taas
No lopulta laiton ne niin että varmaan pysyy mutta ei enää kuulunut pihahdustakaan. Pyörä pysyi pimeänä ei valoja ei mitään.
Saattoi olla että tokalla kerralla oli virta päällä kun kytkin startti kaapelit akkuun
Ajattelin että "ny men sulake", mutta mittasin ne ja kaikki oli ehjiä. Satulan alla on neljä sulaketta jotka mittasin kahteen kertaan.
Eli mitäkö mahtoi mennä rikki?
Tuntuu niinkuin olis jostain joku sulake rikki kun ei mikään sähkölaite toimi.(Mittaristo, valot, ym.)
Toivottavasti ei mikään sikakallis keskusyksikkö mikä hoitaa ruiskut sun muut.
Jos viisaammat vois antaa muutaman vinkin.
Niin pyörä on Scarver F650cs vuodelta 2002.
Olin juuri käynnistämässä prätkää kun viime käynnistyksestä oli jo pari kuukautta.
Huomasin että akku on kokolailla tyhjä. No olin jo varautunut antamaan lisävirtaa autosta niinkuin viime kerrallakin.
No johdot kiinni akkuun ja jo saatiin prätkään virtaa.
Virta päälle ja valot ym. ok.
No johdot on vähän hankala saada prätkän akun napoihin ja ne lipsahti irti just kun olin valmiina käynnistämään.(käyttäjässä ei tietenkään ollut vikaa
Uusi yritys ja juuri kun startti pyöräytti ekaa kertaa johdot irtos taas
No lopulta laiton ne niin että varmaan pysyy mutta ei enää kuulunut pihahdustakaan. Pyörä pysyi pimeänä ei valoja ei mitään.
Saattoi olla että tokalla kerralla oli virta päällä kun kytkin startti kaapelit akkuun
Ajattelin että "ny men sulake", mutta mittasin ne ja kaikki oli ehjiä. Satulan alla on neljä sulaketta jotka mittasin kahteen kertaan.
Eli mitäkö mahtoi mennä rikki?
Tuntuu niinkuin olis jostain joku sulake rikki kun ei mikään sähkölaite toimi.(Mittaristo, valot, ym.)
Toivottavasti ei mikään sikakallis keskusyksikkö mikä hoitaa ruiskut sun muut.
Jos viisaammat vois antaa muutaman vinkin.
Niin pyörä on Scarver F650cs vuodelta 2002.