Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta!Vaikeinta on malttaa ajaa omaa vauhtiaan perusasioita opetellen eikä yrittää pysyä kokeneempien vauhdissa mukana. Tämä koskee etenkin ns. hitaita ryhmiä, joissa pyörä- ja ajajakirjo on melkoinen. Porukan mukana yritetään pysytellä suurilla suoranopeuksilla ja vauhtia joutuu sitten tappamaan jarrulla, kun taidot eivät riitä mutka-ajoon. Tällä systeemillä ei sitä tekniikkaa edes opi...
Aikas hyvä pointti, tuossa on kyllä asiaa!Olla välittämättä siitä mitä kaikki muut, itseäni viisaammat ja kokeneemmat,ajattelee mun ajostani...
Pah, et taida keskittyä siihenKaatuminen. Kohta 10 vuotta yritetty, ehkä tänä kesänä viimein.
Jukka
Toinen helppo keino.Menet kuivuvalle radalle wetit alla ja nautit kunnon luisuista kaasua avatessa kunnes tulee se mutka johon menet jarrulla sisään ja hups.Lähttee ettei tajuakkaan ennenkuin vasta jälkeenpäin.Opin ainakin itse että kannatta vaihtaa renkaat kelin mukaan.Pah, et taida keskittyä siihenKaatuminen. Kohta 10 vuotta yritetty, ehkä tänä kesänä viimein.
Jukka. Minä opin sen jo ekana kesänä
.![]()
Kaasukontrolli on vaikeinta.
+1Vaikeinta on malttaa ajaa omaa vauhtiaan perusasioita opetellen eikä yrittää pysyä kokeneempien vauhdissa mukana. Tämä koskee etenkin ns. hitaita ryhmiä, joissa pyörä- ja ajajakirjo on melkoinen. Porukan mukana yritetään pysytellä suurilla suoranopeuksilla ja vauhtia joutuu sitten tappamaan jarrulla, kun taidot eivät riitä mutka-ajoon. Tällä systeemillä ei sitä tekniikkaa edes opi...
Yksi vaikeimmista ja sinällään myös vaarallisimmista tilanteista radalla on niiden ohittaminen jotka katselevat peileistä ja yrittävät väistellä. Muutaman kerran tällainen henkilö on ennalta arvaamatta kiilannut suoraan eteen kun on omasta mielestään toiminut oikein ja väistellyt. Harvempi meistä kuitenkaan kykenee moneen suuntaan yhtä aikaa katsomaan ja kun radalla ohitetaan niin oikealta kuin vasemmaltakin niin sitä saattaa toiselle palvelusta muka tehdessään tehdä toiselle karhun sellaisen.Se kun omasta mielestä ajaa kun Rossi,mutta samalla pitää katsella peilejä ja väistellä kun muut menevät vielä puolta kovempaa ohi.![]()