Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä vuosimalli?Viaber
Siellä asennutin itse omaan 6-ärrään powercommanderin. Samalla laitatin vielä vapaavirtaussuodattimen, säädätytin penkissä ja teetätin 6000 km huollon. Akrapovicin olin asentanut jo talvipakkasilla itse kiinni. Itselläni lasku kaikkine töineen, osineen (mm. lambda-anturi), penkityksineen ja huoltoineen oli muistaakseni jossain 800 € tuntumassa. Eli ihan tonnia ei sentään tarvitse mukaan ottaa... Vitusti silti maksoi... Ja Akrapovicin ostin tuolta ---> Carpimoto
Paljonko on 800+Akra? Ja kai se jossain Sipoossa on se Järvenpääkin. Helsinkiä kuitenkin nykyään.Viaber
Siellä asennutin itse omaan 6-ärrään powercommanderin. Samalla laitatin vielä vapaavirtaussuodattimen, säädätytin penkissä ja teetätin 6000 km huollon. Akrapovicin olin asentanut jo talvipakkasilla itse kiinni. Itselläni lasku kaikkine töineen, osineen (mm. lambda-anturi), penkityksineen ja huoltoineen oli muistaakseni jossain 800 € tuntumassa. Eli ihan tonnia ei sentään tarvitse mukaan ottaa... Vitusti silti maksoi... Ja Akrapovicin ostin tuolta ---> Carpimoto
Edittiä.. Eli Viaber sijaitsee Järvenpäässä, ei missään sipoossa.
800+Akra oli n. 1400€, mutta Viaberin lasku oli 800€Paljonko on 800+Akra? Ja kai se jossain Sipoossa on se Järvenpääkin. Helsinkiä kuitenkin nykyään.Viaber
Edittiä.. Eli Viaber sijaitsee Järvenpäässä, ei missään sipoossa.
Vuosimalli 2006 ja käppyrä todella masentava. Näin ulkomuistista ja pyöristettynä tehoa n. 113 hv ja vääntöä n. 70 nm renkaalta. Persedynon mielestä kaasuun vastaaminen parantui ja ehkä vääntökin matka-ajossa. Mutta kaiken kaikkiaan nekin rahat olis kannattanut säästää ja laittaa välirahana 10ärrään.Mikä vuosimalli?
Minkäsnäkönen käppyrä tuli?
Nyt taidat olla pahasti hukassa näistä pyörä hommista!Olisi kiva nähdä tai lukea jonkun muun vastaavanlaisen, eli 2005 mallisen pyörän penkkikäppyrää, jolle on annettu tuollainen doping-paketti:
-power commander
-vapaavirtaussuodatin
-akrapovicin slip-on vaimennin
Jos ei ole lukuja tai piirroksia koneella niin perstuntumaraporttikin olisi kivaa luettavaa.
Neuvokaas myös hieman tietämätöntä suuttimien suhteen? Eli pitäisikö nekin vaihtaa jos tohon hommaan ryhtyy?
Kelailen juuri, että kannattaako edes sijoittaa tuohon projektiin rahaa vai pitäisikö laittaa ne sängyn alle jemmaan kilosta varten?
Mielenkiinnolla kommenttejanne ja vastauksianne odottaen,
Masentavaa tai ei, mutta tehot ovat kuitenkin samaa luokkaa kuin uudessa vakiossa Z1000:ssaVuosimalli 2006 ja käppyrä todella masentava. Näin ulkomuistista ja pyöristettynä tehoa n. 113 hv ja vääntöä n. 70 nm renkaalta. Persedynon mielestä kaasuun vastaaminen parantui ja ehkä vääntökin matka-ajossa. Mutta kaiken kaikkiaan nekin rahat olis kannattanut säästää ja laittaa välirahana 10ärrään.Mikä vuosimalli?
Minkäsnäkönen käppyrä tuli?
+1 tälle[/QUOTE]
Mielestäni helpoin viritys ratkaisu on jos pyöräsi tuntuu laiskalta niin vaihda se esim 10R:ään.
Masentavaa tai ei, mutta alusta on kuitenkin ihan eri luokkaa kuin uudessa vakiossa Z1000:ssaMasentavaa tai ei, mutta tehot ovat kuitenkin samaa luokkaa kuin uudessa vakiossa Z1000:ssaVuosimalli 2006 ja käppyrä todella masentava. Näin ulkomuistista ja pyöristettynä tehoa n. 113 hv ja vääntöä n. 70 nm renkaalta. Persedynon mielestä kaasuun vastaaminen parantui ja ehkä vääntökin matka-ajossa. Mutta kaiken kaikkiaan nekin rahat olis kannattanut säästää ja laittaa välirahana 10ärrään.Mikä vuosimalli?
Minkäsnäkönen käppyrä tuli?![]()
Ei kannata sijoittaa.Olisi kiva nähdä tai lukea jonkun muun vastaavanlaisen, eli 2005 mallisen pyörän penkkikäppyrää, jolle on annettu tuollainen doping-paketti:
-power commander
-vapaavirtaussuodatin
-akrapovicin slip-on vaimennin
Jos ei ole lukuja tai piirroksia koneella niin perstuntumaraporttikin olisi kivaa luettavaa.
Neuvokaas myös hieman tietämätöntä suuttimien suhteen? Eli pitäisikö nekin vaihtaa jos tohon hommaan ryhtyy?
Kelailen juuri, että kannattaako edes sijoittaa tuohon projektiin rahaa vai pitäisikö laittaa ne sängyn alle jemmaan kilosta varten?
Mielenkiinnolla kommenttejanne ja vastauksianne odottaen,